Strippeklubb og Vi Menn modell

Det stemmer snupper, jeg drar til Oslo for å jobbe på strippeklubb! Det er derfor jeg både har trent og øvd så mye på pole dance den siste uken, for jeg reiser allerede i morgen! Jeg har alltids hatt lyst til å prøve å jobbe på klubb for jeg føler det er noe helt annet enn det jeg har holdt på med. Jeg har så mange spørsmål. Hvor mye tjener de? Hva er grunnen til at de andre jentene begynte med dette? Hvordan foregår det? Det er så mye jeg vil ha svar på.

For 1 år siden så dro jeg på en strippeklubb for å se om jeg fikk meg jobb, men jeg var for stor. Den dag i dag, 10 kilo lettere så fikk jeg jobb. Jeg skal jobbe på String Showbar i 2-3 uker, samtidig som jeg skal ha en shoot med Vi Menn mens jeg er i Oslo. Er jeg ikke allerede familiens sorte får så er jeg det i alle fall nå, hehe! Men jeg gleder meg skikkelig, for jeg er så utrolig nysgjerrig på alt innenfor dette! Jeg vet jeg hadde angret meg i hjel hadde jeg sakt nei til denne muligheten.

6 kommentarer

Siste innlegg