strippeklubb + sex = sant? // ukens spørsmål

Hadde ikke du sluttet som stripper?

Både ja og nei. Det ble egentlig litt brått slutt fordi jeg fikk jobb på et utested hvor jeg jobbet natt hver lørdag, noe som gjorde det vanskelig å fortsette som stripper i tillegg. Samtidig så savnet jeg det å ha kollegaer, noe som er grunnen til at jeg ser på det å jobbe i strippeklubb som mer positivt.

 

Innebærer ikke det at du må selge sex også?

Det går jo rykter om at noen har gjort det, å dessverre er det noen tilfeller hvor kvinner er blitt så griske etter lett-tjente penger at de har ikke lagt grenser. Men dette er ikke akseptabelt i klubben jeg skal jobbe på. Aldri har jeg eller kommer jeg til å ha sex med en kunde uansett. Så nei, sex er IKKE en del av jobben. 

 

Hvor skal du bo når du er i Oslo?

Jeg skal bo i en leilighet som eies av strippeklubben jeg skal jobbe på.

 

Hva heter klubben du skal jobbe på og hvor mye jobb blir det på deg?

Jeg skal jobbe på String Showbar i 2-3 uker, 6 kvelder i uken.

Hvor i Stavanger holder du på med pole fitness?

Det er på treningssenteret 24/7 Mariero. Der kan jeg både gå på timer de har og trene selv utenom.

 

Feiret du halloween når du var Jehovas Vitne?

Nei, Jehovas Vitner holder seg langt unna denne feiringen.

 

Hva pleide du å gjøre på halloween når du var liten?

Vi gjorde aldri noe spesielt, det var som en vanlig dag. Eneste som var annerledes var at foreldrene mine skrudde av ringeklokken og alle lysene i gangen slik at det skulle se tomt ut i huset når barn kom for knask eller knep. Jeg husker jeg gikk fra dør til dør en onsdagskveld det var halloween med en dame i menigheten, det var utrolig flaut. Jeg var ikke så gammel og vi kom på døren rett etter ungene hadde vært å banket på. Husker jeg hatet å måtte gå den kvelden, helt til en dame gav meg en liten slikkepinn selv om jeg ikke spurte.

 

9 kommentarer
    1. Hei Christina! Jeg er også enig I om du trenger ikke noe silikon eller noe annet. Du er den eneste blogger som er naturlig pen og hot. Resten alle har en eller annet fake i kroppen. Så please ikke bli påvirket av det fordi alltid når du opererer noe så blir du fint utvendig men blir veldig dårlig psykisk. Vet ikke om det er forandring i kroppen eller hormoner eller hva det er men alle som har operert har blitt veldig ustabil or dårlig psykisk. Humøret dems er opp og ned hele tiden. De er ikke lykkelig etter operasjon. Vet ikke om det er verdt å ødelegge personlighet din for utsende. Men ikke gjør det du. Du er perfekt som du er. Du er veldig søt og fornuftig. Så forventer ikke noe sånt fra deg men det er ditt liv og ditt valg.men uansett så er du en av de heldigest som er naturlig pen 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg