Her skal jeg bo de neste ukene

Da var jeg framme. Jeg har akkurat fått en liten omvisning rundt i leiligheten av sjåføren som plukket meg opp på Gardemoen. Jeg føler bokstavelig talt jeg er blitt slengt inn i en film. Jeg kom til en mørk leilighet med alle lysene avslått og ingen lyd. Det skal være 5 jenter som bor i denne leiligheten sammen med meg, å de lå nok alle og sov når jeg kom. Utrolig nysgjerrig på hvordan de ser ut og hvordan de er som person. Er de snille, bitchy, careface eller hva? Det får bare tiden vise.

Jeg sitter nå i en seng, halvparten av min egen på et rom som er mitt de neste 2-3 ukene. Det er rart å tenke at her skal jeg bo, ganske lenge og faktisk. Jeg har i alle fall funnet ut at plassen jeg bor på heter Stovner og ligger litt utenfor Oslo, så når jeg skal på jobb i kveld så blir vi hentet. Så får jeg sjekke hvordan det er med transport her på dagtid, for jeg skal ikke sløse bort tiden min her nede på å sove!

ØNSK MEG LYKKE TIL I KVELD!

8 kommentarer

Siste innlegg