Champagne og private dance for alle penga

Reklame | SkinnyCoffeeClub.com

Det blir feil å si god morgen nå, men jeg våknet faktisk ikke før 15.00 i dag. Jeg tenkte at jeg skulle ta meg en dag hvor jeg kunne sove så lenge jeg ville før jeg skal stå opp senest 12 fremover. Jeg var nemlig ikke i seng før 05.00 i går, så det var godt med litt søvn. Nå sitter jeg og drikker min Skinnycoffeclub (bruk koden CHRISTINALEGREID for 20% avslag på handlekurven din) kaffe som er en livredder for at jeg skal holde meg slank selv uten trening. Jeg har nemlig ikke funnet noe treningssenter her enda, så da blir det tur ute og litt squats på rommet.

 

Jeg skal stikke en tur ned til et kjøpesenter som ligger rett i nærheten, Stovner kjøpesenter for å kjøpe inn mat for uken. Etter det så blir det å lage mat, hoppe i dusjen og gjøre seg klar for en ny kveld på jobb. I går var en utrolig kjekk dag på jobb hvor jeg tjente mine første skikkelige penger. Champagne og private dance for alle penga! Haha!

Som dere ser så er pengene på bildet ikke vanlige norske lapper. Det er nemlig mulig for kunden og kjøpe disse pengene for å tipse oss dansere med. Du kan til og med få lapper som er verdt 20 kroner, så det er utrolig kult! Jeg tenkte å lage en spørsmålsrunde bassert på strippeklubb de neste dagene, så har dere spørsmål dere lurer på ang. hvordan strippeklubb fungerer, sleng dem inn i kommentarfeltet under!

 

10 kommentarer
    1. Hvordan er det på strippeklubb? Hvordan er de andre jentene? Får du mye forespørsler om «sex» osv fra mennene? Er det slikt du tenkte deg at det skulle være? Syns det er drit kult alt du gjør, respekt til deg❤️

    2. Tjener du bra?
      Er det kun gamle menn som er der?
      Er det noe du anbefaler andre å satse på?
      Har du blitt kjent med dem andre? Hvor mange dansere er dere?
      Liker du bedre å jobbe i strippeklubben eller på Halltoll?

    3. Hva er kravene for å bli stripper?
      Hva ca tjener du på en kveld?
      Må man ha spesiell kroppsform/vekt for å bli stripper?
      Masse lykke til videre❤️

    4. Hei.
      Liker bloggen din veldig! Du virker som en super jente!
      Når det gjelder treningssenter. Så finner du 2 i umiddelbar nærhet, 1 inne på senteret og 1 ca 200 m unna ved Rema 1000 rommen.
      Men hvis du tar bussen til Lørenskog eller Strømmen finner du de store treningssentrene.
      På Haugenstua finner du fitness 24/7
      🙂 Håper på å ta turen innom for å hilse iløp av uken:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg