Q&A // Strippeklubb

Kan du selv velge hva du vil ha på jobb? Eller blir antrekket valgt for deg?

Ja, jeg kan velge fritt fram selv hva jeg vil ha på meg. Vi har kleskode classy når vi ikke er på scenen eller private dance, men utenom dette så er det fritt fram.

 

Tjener du ingen penger fra klubben, er all inntekt direkte fra gjestene?

Jo, en har et minimumsbeløp som en får utbetalt uansett om en ikke har jobbet seg opp dette i løpet av en uke, så om det er en uke uten noe kunder så sitter du ikke igjen med 0.

 

Hva er kravene for å bli stripper?

Det er utrolig vanskelig å si, for det varierer mye fra plass til plass. Men for å overleve og faktisk tjene penger på en strippeklubb så må du være sikker på deg selv, IKKE sjenert og kunne danse.

Må man ha spesiell kroppsform/vekt for å bli stripper?

Jeg har ikke hørt nor om det, men det kommer nok an på hvilke plass du søker. Jeg søkte på Blaze i fjor, men da var jeg for stor. Nå er jeg jo 10kg lettere, men String Showbar hadde ikke sett meg skikkelig før min første dag på jobb. Så det er vanskelig å si.


Er det kun gamle menn som er der?

Nei, faktisk ikke! Det er mye variert. I går for eksempel var det mest unge menn i 25-30 års alderen.

Er det noe du anbefaler andre å satse på?

Nei, det vil jeg ikke. Det fordi det er en så psykisk krevende jobb, så for mange hadde denne jobben bare ødelagt dem. Denne jobben er ikke for alle, så en skal være 100% sikker om en finner ut at en vil jobbe med dette.

Liker du bedre å jobbe i strippeklubben eller på Halltoll?

Det er faktisk vanskelig å svare på, for jeg liker begge jobbene utrolig godt samtidig som det er to ganske så forskjellige jobber. Men det hadde ikke vært feil om dansing hadde vært en del av vertinne jobben, haha 😛

 

Hvordan er det på strippeklubb?

Jeg personlig elsker denne jobben! Hadde det vært opp til meg så hadde jeg ikke reist tilbake til Stavanger om jeg fikk muligheten til å fortsette. Det er utrolig krevende, å jeg har virkelig måtte utfordre meg selv innenfor alt. Jeg er ikke vandt til å ta initiativet når det kommer til menn, så dette ble noe helt nytt for meg når det er jeg som må gi hele veien. But, I love it!

adore 042

Hvor kjøpte du skoene dine?

Jeg kjøpte mine på Duo Shop, de har både butikk i Oslo og nettbutikk. Begynte med noen helt enkle som passet alt, så etter hvert så blir nok denne skosamligen stor også.

 

Får du mye forespørsler om «sex» osv fra mennene?

Det spørsmålet dukker opp i nu og ne ja.

 

Er det slikt du tenkte deg at det skulle være?

Langt ifra. Det er mye mer krevende og vanskeligere enn jeg trodde, men så verdt det. En er tross alt 5-7 jenter som alle har lyst til å tjene penger, så da er det det å få kunden til å ville bruke tid på akkurat deg. Utfordrende, men jeg liker en utfordring.

 

Hvor mye koster det å komme inn på denne baren?

200,-

Hvor mye tjener en stripper på en kveld?

Det varierer veldig fra person til person, men en kan ende opp med alt fra 0-10 000,- på en kveld. Du må bare vite hva du holder på med 😉

 

Hvor mange strippere jobber på stedet?

Vi er mellom 5-7 jenter på en kveld.

 

Hvorfor jobber du der bare noen uker, og ikke lenger?

Det er fordi de har fullbooket med jenter framover. Det kommer jenter fra andre land for å jobbe på String Showbar, men i denne perioden så hadde de plass til meg også. Det er mye bytting på jentene på klubben kan man si, de fleste blir i 2-3 uker før de reiser igjen.

Hvordan fikk du vite om denne jobbmuligheten?

Kontaktet klubben selv.

 

Har du lyst til å strippe i utlandet en dag, eller trives du best i Norge?

Nei, jeg holder meg nok til Norge. Jeg har rett og slett ikke noe behov for å reise til andre land for å holde på med dette.

 

Hvordan var de andre jentene? Hvor er de fra? Er de hyggelige?

Italienske, brasilianske, norske osv. Resten husker jeg faktisk ikke hvor kommer fra, men de er ikke fra Norge i alle fall. Vi er en god blanding, hvor ingen er like utseendemessig. Det er utrolig hyggelige og sprudlende damer, noen kanskje mindre sprudlende enn andre. Jeg er utrolig imponert over hvordan de jobber, for de vet hva de holder på med.

7 kommentarer
    1. Kjære Kjeppkjeppesen
      Jeg må si jeg føler med deg, som ikke har noe annet å bruke tiden din på enn å oppsøke bloggere for å slenge drit. Det er synd på deg, som tydeligvis er nødt til å styrke egen selvfølelse ved å rakke ned på andre. Stakkar, stakkar deg. For et liv du må ha.

    2. Kjeppkjeppesen: Jeg er nå ikke så dum at jeg kaster bort tiden min på å hate på andre. Det er det som kalles en MEGET dum person. Feit eller ikke, kroppen er skapt for å tjene mer penger enn du kommer til å se i livet ditt :*

    3. Jeg har bare vært på strippeklubb i USA, og der er det jo $1 sedler ved scenekanten som gjelder. Hvordan funker det på strippeklubb i Norge? Kan jo ikke akkurat sitte og slenge 10-ere på scena 🙂
      Er det tipsing på samme måten, eller betaler man stort sett for lapdances og slikt?

    4. Hei.
      Herlig er du! Har vært noen ganger på String, men så ikke deg der. Dessverre!
      Håper å se deg ved en annen anledning 🙂

      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg