Hot N Cold

Reklame | Nelly.no

Hellu snupper!

Hvordan har dere det i dag? Det er endelig lørdag, noe som også innebærer at jeg har vært i Oslo i snart 1 uke, å jeg er så heldig som skal få lov til å forbli nok en uke. Jeg hadde ikke vært klar til å reise hjem i morgen, langt ifra!

 

I går satt jeg og tittet litt på jakker til vinteren mens vi ventet på gjester på jobb. Jeg har nemlig så utrolig lyst på en lang jakke som jeg bare kan tre over som føles som en dyne på kalde dager. Omg, de har så utrolig mange deilige jakker på Nelly! Jeg ble rett og slett overasket over hvor mye jeg fant, for normalt så finner jeg aldri noe føler jeg.

 

Alle disse jakkene jeg viser her er nydelige, så jeg er usikker på hvilke det blir. Muligens jeg ikke greier å bestemme meg så det blir 2 stk. Hehe, jeg har i alle fall fått et litt ekstra godt øye til Adidas- og den rosa jakken. Hva synes dere?

SVART JAKKE HER

 

ADIDAS HER

ROSA HER | GRØNN HER | CAMO HER

SVART HER | GRØNN HER

 

HVILKE ER DIN FAVORITT?

6 kommentarer

Siste innlegg