Den største ulempen med å bli stripper | sex

Hei snupper!

Da var det ny uke, å jeg er så klar som jeg kan bli for en ny dag på jobb! Men, selv om jeg elsker denne jobben så har denne som alle andre jobber ulemper, bare at denne ulempen går ut over livet ditt utenom jobb på en helt annen måte.

Mange tror at kvinner som jobber som stripper et veldig seksuelle, men dette er i mange tilfeller omvendt. Det å jobbe i et så seksuelt miljø med menn der den ene etter den andre vil ha deg meg hjem osv. gjør at en har vansker for å bli tiltrukket av menn seksuelt. Jeg merker utrolig stor forskjell på dette når jeg tenker tilbake på før jeg startet dette yrket. Det skal utrolig lite til for at jeg blir uinteressert i menn, for så fort de sier noe som jeg får høre på jobb så blir han automatisk sammenlignet med dem.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg