Strippingen har forandret meg

Jeg sitter nok en kveld på Oslo’s strippeklubb iført en liten rød body som viser hele rumpa mi, nettingstrømper og høye hæler uten å vite hva kvelden kan bringe. En uke er gått og lønnen var virkelig ikke å klage over etter, jeg hadde tross alt aldri gjort dette før. Denne uken er målet satt enda høyere og jeg er klar for å tjene enda mer penger!

Jeg føler ikke det har gått helt opp for meg at jeg er i Oslo og jobber med det jeg gjør. Det er som om jeg har vært i en boble hvor alt som var før er glemt. Jeg glemmer ut at jeg har foreldre som sikkert river seg i håret ved tanken på at datteren deres danser av seg klærne foran menn på pappas alder. Bekymret er de sikkert også, men hva bryr det meg. De har nå selv valgt å forlate meg, så jeg gjør alt 100% for meg selv.

Eller kanskje ikke 100% lengre… Det å være her har fått meg til å faktisk begynne å tenke mer på dem rundt meg som betyr mer enn Gucci vesker og vippe extension til 3000,-. Det jeg sparte til da jeg begynte er blitt lagt til side, jeg har heller lyst å kunne tenke at de pengene jeg tjener i kveld vil hjelpe meg til å hjelpe mine nærmeste til å bli lykkelige!

HA EN FORTSATT FIN KVELD SNUPPER

2 kommentarer
    1. Hei =) Jeg er og fra Stavanger. Jeg har og prøvd å strippe. Jeg følte at jeg ikke kunne jobbe med det. Jeg følte at jeg begynte å “downe” der inne! Psykisk påvirket.. Måtte gå ut.. Jeg elsker kroppen, og beauty, og dans, og det estetiske. Jeg syns det er kjempefint. Så jeg har ingenting imot strippere! Men det finnes så sykt mange bitchy strippere! De er HELT umulige å bo med! Kranglete. Driter i deg. Røyker inne. Gir faen. Gjør livet til ett helvete for andre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg