holder meg slank med kaffe

Reklame | SkinnyCoffeeClub.com

God kveld babes!

I dag har jeg hatt skikkelig sperre for hva jeg skal skrive om på bloggen. Det er som om alt av ideer bare forsvant i løpet av natten, men tenkte nå å gi dere en liten oppdatering av dagen. I dag tok jeg meg en liten mageøkt på rommet før frokost, for jeg var å sjekket ut treningssenter i går, men det minste de hadde var 1 måned så da dret jeg i det.

 

Jeg fikk også telefon fra Vi Menn i dag om at shooten blir flyttet til i morgen, så da var det en liten tur i solariumet for å få litt gylden farge til i morgen. Jeg er utrolig spent på hvordan bildene kommer til å bli, å jeg håper alt går bra. Det er ikke første gang jeg gjør nude shoot så det er egentlig ikke noe stor greie for meg lengre. Jeg synes bare dette blir utrolig artig, så får jeg håpe at det er første og langt fra siste gang 😀

Så siden jeg ikke får trent så utrolig mye og tungt mens jeg er her nede så er jeg veldig fokusert på hva jeg spiser. Et must som jeg måtte dra med meg fra Stavanger var mitt must have i hverdagen, kaffe fra Skinny Coffe Club. Jeg har 100% troen på at denne fungerer, for jeg har aldri følt meg bedre etter jeg startet å bruke den. Jeg føler at den hjelper på å holde meg i god form samtidig som den gir meg en energi boost for dagen. Jeg er solgt, å det har jeg nevnt flere ganger for dere. Jeg har faktisk snart brukt den i 1 år! Favoritten er uten tvil chocolate mocca, for den smaker varm kakao.

HVIS DU HAR LYST TIL Å TESTE UT SKINNYCOFFEECLUB SÅ KAN DU BRUKE KODEN CHRISTINALEGREID20 FOR Å FÅ 20% PÅ HELE HANDLEKURVEN DIN!

6 kommentarer

Siste innlegg