strippning, penger, forhold, eotb++⎟ukens spørsmål

Hvor mye tjente du denne uken på strippeklubb?

Denne uken ble faktisk overraskende bra, i alle fall med en fantastisk lørdag med masse folk. Så etter denne uken så tjente jeg 20.000,- på å drikke champagne og danse. Er ikke dette bare drømmejobben da? Men jeg skal være ærlig å si at jeg virkelig har måttet jobbe for pengene!

 

Hvor er intimdeodoranten fra?

Den finner du HER.

 

Beste og verste med å jobbe på strippeklubb?

Beste er uten tvil pengene, men også det å kunne ha det gøy på jobb og møte fantastiske mennesker som du kan ha det gøy med mens du er på jobb.

Verste med denne jobben er at du møter mye drittsekker som har fått det for seg at de er på et horehus hvor salg av sex er en selvfølge i bransjen. Å om ikke det er tilfelle så ser de ikke noe problem med å ta turen til hotellet deres etter jobb, noe som mildt sagt er motbydelig!

Hvordan fungerer tipsing på en norsk strippeklubb i forhold til utenlandske hvor de har sedler til en verdi av 20,-?

På String Showbar så har du mulighet til å kjøpe egne strippepenger som ligner vanlige sedler fra 20,- og oppover som du kan tipse danserne med på scenen eller privat dans.

 

Er du singel?

Ja

 

Kunne du vært i et forhold mens du jobbet på strippeklubb?

Nei det tror jeg ikke faktisk. Med tanke på hva jobben innebærer og at vi ikke gjør noe seksuelt så er det nok fullt mulig å kunne være i et forhold samtidig om du har en type som er avslappende med det, men selv så hadde jeg ikke likt det. Jeg er tross alt bare 21 år, så jeg vil bruke tiden min på å kose meg med det jeg elsker nå, altså dansing. Prinsen min dukker opp når han dukker opp, men lete etter han skal jeg ikke.

 

Hvordan greier du å holde deg i så bra form uten å trene?

Jeg har faktisk vært overrasket selv over hvor lett det har vært å holde formen til tross for lite trening, helt til jeg kom på hva jeg faktisk jobber med. Stripping er utrolig kjekt, men samtidig utrolig tungt! Bare i går/natt så danset jeg i minst 2,5 time, noe som er en ganske lang treningsøkt på treningssenter for eksempel.

Utenom det så er jeg flink å passe på at jeg spiser sunt også. Det går i havregryn, frukt, grønnsaker, fisk, salater osv.

Meste du har tjent på en dag?

Rundt 7-8000,-

 

Du snakker så fint og flott om stripperjobben din, men samtidig så vil du ikke anbefale andre jenter å starte. Hvorfor?

Det er rett og slett fordi få jenter hadde taklet denne verden. Jeg hadde selv ikke taklet alt som kommer med hvis jeg hadde levd et såkalt normalt liv med familie og venner som var glad i meg. Det at jeg har måttet gått igjennom det å mistet foreldre og venner allerede før jeg startet med stripping gjør at jeg er blitt sterk nok til å håndtere hat fra andre.

Det er ikke uten grunn at mange som holder på med stripping ikke har fortalt noe til foreldrene sine. Så har du muligheten til å få deg en bra jobb, så gjør det! Ikke la deg friste av godene med dette, for familie og venner betyr så mye mer, for det vil påvirke ditt forhold til dem!

 

Kunne du deltatt i Ex On The Beach?

Hvorfor ikke? Jeg digget det programmet, selv om det var et galehus.

 

HAR DU SPØRSMÅL UTENOM SÅ SKRIV DEM NED I KOMMENTARFELTET, SÅ SVARER JEG DEG DIREKTE DER.

24 kommentarer

Siste innlegg