Tinder-date & champagne til 12 000,-

God kveld snupper! Nok en gang så blogger jeg alt for sent, å dum som jeg var så våknet jeg ikke før 16.00 i dag! Jeg fikk rett og slett vondt i magen når jeg skulle sjekke hva klokken var. Jeg fikk nemlig for første gang smake på en nydelig champagne i går som vi selger for 12 000,- norske kroner! Ikke nok med at den var tusen ganger bedre enn alt annet champagne jeg har smakt på klubben, jeg kunne kjenne den etter bare et glass. Dette er første gangen jeg faktisk har blitt litt småbrisen på jobb, men så verdt det! Haha!

 

Så med litt alkohol i blodet så fant jeg og min nydelige kollega som også vil flytte til Oslo at vi måtte ta å fikse en dobbel date slik at noen kunne vise oss rundt, for vi er alt annet enn kjent i Oslo. Så vi lastet ned Tinder og hele pakka, for så å sveipe i vei. Vi har det nå artig på jobb kan jeg si!

12 kommentarer

Siste innlegg