Julegavetips og nyttårsforsett

Reklame | STRONGER

25-50% på alle settene på bildet, samt. mye mer!

God kveld snupper!

Da var det en ny kveld på jobb i vente, å jeg er så klar som jeg kan bli! Etter å kunne ta turen hjemom for å hente litt flere kjoler så er jeg klar for å gå tilbake på jobb. Det ble en utrolig rolig start i går, men det tar vi igjen resten av uken. I går var jeg også utrolig trøtt etter reisen, for jeg fikk tross alt ikke lagt meg på søndag før 10 om morgenen på mandag. I dag fikk jeg fikset meg et treningssenter slik at jeg skal få begynne å trene litt igjen fra i morgen av, noe jeg virkelig ser fram til!

TOPP HER⎟TIGHTS HER

Å som dere sikkert har fått med dere så er det black friday denne uken! Denne tiden av året har blitt så populær at mange butikker har valgt å ta den over en hel uke, noe som innebærer eksklusive salg hele uken! Så enten om du har noe du vil unne deg selv eller julegaver som skal handles, da burde det gjøres denne uken!

 

Jeg tok turen innom blant annet STRONGER for å handle litt treningstøy, hvor jeg blant annet har klikket hjem disse godbitene. Jeg vil si treningstøy er noe av det som er garantert å bli brukt om en får det som julegave. Nesten alle har som mål å trene litt mer i begynnelsen av et nytt år, å nytt treningstøy hjelper alltids på motivasjonen!

SHAKE HER

Gjør deg klar til et nytt og sprekt år sammen med STRONGER!

 

2 kommentarer
    1. Christina kan du please bytte blogg bilde ditt nå. Du har så mye fine bilder. Den du har nå er også fin men kan du bytte til noe som gir sånn vinter/jul følse. Kanskje bilde ditt I rød kjole eller noe annet fint. Takk ☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg