Ikke gjør dette på strippeklubb

Hei snupper.

Etter noen lange dager så er jeg endelig tilbake. I helgen var jeg i Stavanger for min siste arbeidsdag på min tidligere jobb. Nå har jeg sagt opp både leilighet og jobb i Stavanger, så nå er det alvor. Alt går så fort for tiden at jeg nesten ikke greier å følge med selv. Jeg har 2 uker igjen i Oslo før jeg reiser til en ny by i desember, før jeg da flytter til Oslo for godt.

Men over til overskriften. Jeg tenkte dette hadde vært litt interessant å ta opp for dem som ikke helt vet hvordan ting foregår i en strippeklubb i Norge. Det er ikke mye som en bør tenke på, men de få punktene er de viktigste! Husk at om du har vært på en strippeklubb i et annet land så er det stor sannsynlighet for at systemet er annerledes enn norsk system! Derfor, her er en ledetrå over ting du bør unngå:

Sex forespørsel.

Dette er bare noe av det mest tragiske jeg får spørsmål om på jobb, da spesielt av nordmenn som vet godt om norske regler og systemer. Går du inn på en strippeklubb så burde du virkelig ikke kaste bort tiden på å prøve å kjøpe sex, både du og jeg vet at du gikk inn på en strippeklubb, ikke horehus. I andre land så er kanskje reglene annerledes, men da får du heller dra dit enn å komme på en norsk klubb og bli sur for at du ikke får den samme «pleien».

Pruting.

Det er ikke tvil om at prisene på en strippeklubb er dyrere enn andre plasser, men samtidig så får en noe unikt for pengene. Ikke prut! Det er bare tragisk. En må forvente at en må betale om en ønsker en fin kveld på en strippeklubb. Når du pruter så blir det som om du ber jentene gå ned i lønn for deg, tror du det skjer? Aldri. Så enten betal eller ikke få noe.

Tøffe deg.

Denne er først og fremst til de jentene som kommer inn på en strippeklubb med vennene sine. Ikke alle jenter håndterer like bra at andre jenter får oppmerksomheten av vennene hennes og blir forgudet. Men husk, disse jentene er på jobb og er ute etter å tjene penger, dette er ikke noe konkurranse. Så det å gå på scenen og prøve å ta bort oppmerksomheten til en stripper er unødvendig, samtidig som du bare dummer deg ut. I tillegg så risikerer du bare å få deg selv kastet ut.

Hvor tror dere jeg reiser i desember?

8 kommentarer

Siste innlegg