In love

Jeg er rett og slett blitt forelsket. Forelsket i hva, eller kanskje mer hvem? 😉 jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal si, for jeg er bare fylt av kjærlighet for dagen. Jeg er blitt forelsket i Oslo, spesielt nå i juletiden. I går gikk jeg nedover Karl Johans Gate hvor gatene bare lyser opp med julelys, for så å ta turen innom julemarkedet. Dette er første gangen jeg er på et julemarked, men langt fra siste! I alle fall ikke siste gang når jeg fikk øyene opp for dounts sjappa! Omg, så yummy!!

Oreo, sukker, karamell og nutella donuts. Yummy!

Jeg har ikke bare forelsket meg i Oslo, mennene her har åpnet øyene mine litt også. Hehe, ja jeg har møtt på noen sjarmerende fulle menn på jobb som jeg ble litt småforelsket i. Om det var champagnen som skapte disse sommerfuglene i magen kan diskuteres. Det har nok mye med at jeg elsker arbeidsplassen min også, så når jeg blander den med champagne og en kjekkas så klager jeg ikke. Jeg vil si at jeg har fått en ny smak på livet, jeg har så utrolig mye å se fram til. Jeg mistet mye når jeg tok den avgjørelsen om å flytte til Oslo, men nå føler jeg at det var verdt det! Jeg er rett og slett forelsket i livet!

Håper alle har hatt en nydelig dag, å kjøpt seg mye fint på Black Friday!

4 kommentarer
    1. Du er en vakker kvinne, med vakre former, og du ser helt lekker ut i de kjolene! Du trenger ikke å bekymre deg for hvordan huden din ser ut, på Tumbnails merker man det ikke, og man får ett superbra inntrykk av deg. Du ser lekker ut, ikke heng deg for mye opp i detaljene – eller hvordan ting ser ut som de er.
      Lykke til videre, du er en nydelig kvinne, og jeg forstår hvorfor du tjener de pengene du tjener i den jobben du gjør!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg