fikk sparken på dagen

Reklame | iDeal Of Sweeden

Dette er noe av det verste som kunne hende meg, å verste av alt er at alt var min egen feil. Jeg visste reglene så godt, men allikevel så lot jeg meg lokke. Jeg hadde satt meg ned med noen kunder og en annen danser, hvor hun sammen med dem satt og drakk en øl, noe som ikke er lov egentlig. Vi har bare lov å drikke champagne på jobb. Jeg synes det er greit for jeg liker ikke øl, men for en eller annen grunn så plutselig øl så utrolig godt ut så jeg tok meg en liten slurp uten at sjefen så det. Var det verdt det? Nei! For en av kundene hadde plutselig funnet ut at han skulle si dette til sjefen, noe som endte med at jeg fikk sparken på dagen for å ha brutt reglene. Var det å overreagere fra sjefens side? I virkeligheten så hadde det kanskje vært det ja, men i drømmer så finnes det ikke grenser. Stemme, dette var en drøm. Eller rettere sagt, et mareritt.

 

Fin start på helgen ikke sant? Føler jeg våknet opp sliten av alt stresset i drømmen, for alt føltes så ekte også. Heldigvis så var ikke dette tilfellet, jobb blir det på meg i kveld også. I dag har jeg blitt sittende å shoppe litt på nettet, det er nemlig mange nettsider som har valgt å ha tilbudene sine ut i dag også! Alt gikk så fort i går, så jeg fikk ikke tid til å kikke nesten før jeg måtte på jobb, så for meg så var det utrolig kjekt å se at tilbudene enda var oppe. Har noen julegaver som må krysses av på listen.

LADING HER

En plass hvor jeg har klikket hjem utrolig mye fint både til meg selv og gaver er fra Ideal Of Sweden. Alle kjenner til de fantastiske dekslene deres. Samtidig så finne du også lommebøker, ladere, powerbanks, smykker osv. De har til og med en egen serie for menn! (HER) Beste av alt er at de har 50% avslagALT i dag også, noe som betyr at du kan spare en god del hundrelapper på å titte innom. MEN! Husk å være rask, for ting begynner å gå tomt på lager!

DEKSLER HER

FOR MENN HER

 

Hva ønsker du deg til jul?

 

14 kommentarer
    1. Off, ute etter oppmerksomhet? Kan du være så snill å markere overskriften med *drøm*, *oppspinn* eller noe sånt, slik at du slipper å lure leserne dine ved å avslutte innlegget med «heldigvis var det bare en drøm»😄😂

    2. Jeg vil anbefale deg å lage en Pinterest med alle disse tingene du finner.
      Pinterest-knapp Add-on på nettleseren.
      Slik at du alltid kan finne tilbake til det fine du har funnet på nettet. Og slik kan du også jobbe med det senere!
      Trist å lese om de teite nattklubbene som ALDRI forandrer seg på det settet.
      Sinnsykt vanskelig å jobbe på en sånn plass når man til stadighet må forandre hele livet, og egentlig forsøker å etablere seg.
      En så sårbar situasjon som det man er i når man tar sånne jobber!
      Og at de ikke engang gidder å være litt forståelsefulle engang…
      Det får meg til å aldri prøve å jobbe som stripper på nattklubber drevet av menn!
      Mange er ikke helt friske ass! Jeg har bare lukket meg totalt for slike jobber, sjefer og menn!
      Typisk er det!

      1. Jeg vet ikke helt om jeg forstår deg rett, men her virker det som om du kastet deg over tastaturet etter bare å ha lest en eller to setninger. Ta deg tid til å lese hele innlegget så tror jeg nok du vil komme til en annen konklusjon. Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg