Last week in Oslo, then…

Reklame | swiss clinic

Det er ikke ofte jeg skulle ønske at det ikke var noe søndag, egentlig aldri. Før nå. Jeg hadde faktisk foretrukket å jobbe framfor å ha fri i dag, noe som sier litt om hvor glad jeg er i jobben min. Nå går jeg tross alt inn i min siste uke i Oslo før jeg ikke kommer tilbake før Januar. Jeg har nemlig, som sagt tidligere booket meg inn på en annen klubb i en annen by for desember. Så da står det mellom to byer: Trondheim eller Bergen?

 

Så da kan jeg avsløre at fra og med neste uke så skal jeg bo i Bergen. Jeg ser utrolig fram til å dra dit, for jeg vet at dette er en klubb som er møtt mye motstand av folk som liksom skal kalle seg feminister, men som egentlig går i mot alt feminister står for.

 

Det blir utrolig rart å dra tilbake dit i denne sammenhengen, for sist gang jeg var i Bergen var jeg Jehovas Vitne og var med på det årlige stevnet hvor flere tusen Jehovas Vitner samlet seg for en helg. Det var faktisk i Bergen jeg også ble døpt, å nå skal jeg tilbake for å jobbe som stripper. Hva kan man si? Det er i alle fall en stor kontrast, det kan ingen nekte for.

Men før det så må jeg ta turen hjemom til Stavanger, jeg har nemlig en pakke som jeg virkelig ikke kan vente med å få testet ut! Nemlig den populære Skin Rollern fra Swiss Clinic! Jeg har nemlig kjøpt denne pakken som dere ser under bildet hvor jeg får med 3 ansiktsmasker, hvor disse faktisk kunne bli brukt opp til 3 ganger! Denne pakken er en pakke med fokus på glød, noe jeg alltids har fokus på! Jeg har også valgt rolleren med 0,5mm nåler for å forebygge rynker og linjer.

 

Jeg er kanskje bare 21 år, men jeg synes det er viktig å fokusere på å gi huden den beste pleien. Jeg har hatt noen år nå med mye stress og tanker, noe som selvfølgelig påvirker huden (Ikke uten grunn det er noe som kalles stressrynker). Så derfor synes jeg det er viktig å forebygge på best mulig måte slik at jeg unngår rynker i tidlig alder.

Det som er så kjekt også er at de faktisk har 40% på ALT ut i dag! Så fikk du ikke kapret deg denne skjønnheten på Black Friday så er det ikke for sent nå! Pakken på bildet ligger på 1250,- men du får den til 750,- i dag! Du kan også bare kjøpe den testvinnende rolleren til BARE 312,- HER!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg