bakvendtland

Der har du mitt liv beskrevet med ett ord: Bakvendtland. Det er som om livet mitt er snudd på hodet etter jeg kom til Oslo for å jobbe. Før sto jeg opp 06.00, nå legger jeg meg på den tiden. På mandag hadde jeg morgencardioen min klokken 17.00, å frokost fikk jeg ikke i meg før 19.00 om kvelden (dette var veldig sent igjen, men slik ble det når jeg ikke fikk sove før alt for sent). Før besto livet mitt av mye stress over penger, jeg satt med det ene etter det andre brevet med inkasso varsel. I dag betaler jeg alle fakturaene så fort de kommer inn, i tillegg til at jeg får lagt en god del til side for sparing. Husker mildt sagt ikke sist jeg fikk spart noen kroner.

Så har du den største forskjellen på livet mitt nå i forhold til før, sminke. Før så gikk jeg med sminke maks en dag i uken, nå går jeg maks en dag uten sminke, altså søndagen når jeg ikke jobber. Jeg vil si at dette også har påvirket meg positivt, for jeg føler meg så mye freshere med sminke. Det er det å ta meg tid til det som jeg ikke orket, nå må jeg. Dette er bare noen få punkter av livet mitt som er helt forandret, men heldigvis så er det en forandring som jeg trives med. Det føles godt.

4 kommentarer

Siste innlegg