sexy & serious

God kveld snupper.

 

Da sitter jeg godt innprentet på jobb i en rosa latex kjole, mine rosa høye hæler med diamanter og en god kopp grønn te. I dag er den dagen hvor jeg prøver å bruke tiden min mest mulig effektiv. Jeg har fikset neglene mine, blogget, handlet, hentet pakke, vasket hele leiligheten, vasket en haug med klær og laget middag for hele uken. Typisk meg den siste tiden så er det så vidt jeg kommer meg ut dørene før jeg skal på jobb, men denne uken skal være annerledes. 

 

Jeg bare merker at energien blomstrer for hvert sekund som går. Så jeg ser virkelig fram til en fantastisk uke. Nå skal det jo tross alt bli nydelig vær ut mot uken, så skal jeg få tid til å slikke litt sol så må jeg være streng med meg selv for å komme meg opp for å gjøre oppgavene mine. 

 

 

Når det kommer til pakken jeg hentet i dag så var det pakken min fra Fashion Nova, å undertøyet som dere ser til høyre er en av mine nye godbiter. Av og til når jeg går ute på gatene så tenker jeg på hva folk hadde tenkt om de visste at jeg var stripper. Jeg føler selv at jeg ikke har den “typiske” stripper-looken, noe som gjør det enda kjekkere. 

 

Jeg har aldri vært interessert i å være en viss type jente, jeg ønsker å ha mine forskjellige sider. Du kan se meg i en tettsittende røff latex kjole, men så kan du også se meg i en sofistikert og uskyldig kjole som dekker til alt. Selv så foretrekker jeg den sofistikerte og rene stilen i hverdagen, hvor jeg på jobb kan leke med farger og kjoler i alle former ut utskjæringer. 

 

Chili Con Carne – Vegansk versjon

 

Oppskrift: 4 personer

1 løk

1 båt hvitløk

1 rød chili

1 rød paprika

1 grønn paprika

1 boks hakkede tomater.

1 boks sorte bønner

1 boks kidneybønner i chilisaus

1 ts salt

1 ts pepper 

1 ss chilipulver

 

1. Hakk opp alle grønnsakene i så små biter som du selv ønsker. Selv så liker jeg dem så små som mulig. 

 

2. Varm opp en kjele med litt olivenolje. Når det begynner å surre kaster du oppi sorte bønner (jeg vasket dem først), løken og hvitløken. Når løken begynner å bli litt stekt tar du å kaster resten oppi. Start gjerne med det våte, for så å blande sammen resten av grønnsakene. 

 

3. Selv så lot jeg dette koke mens jeg kokte opp risen. 

 

Enjoy ♥

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg