40 år gammel stripper?

 

Hvor kommer jeg egentlig til å være om x antall år? Har jeg en såkalt plan B, eller blir jeg den dama som jobber som stripper til jeg ikke tjener mer på det? Jeg har møtt flere strippere som er over 40, å som ser smashing ut og tjener haug med penger enda, men om jeg kommer til å bli en av dem tviler jeg sterkt på! Det er i alle fall en plan som jeg ikke har, for når jeg nermer meg den alderen så skal jeg være en helt annen plass i livet.

 

Jeg hadde en periode hvor jeg sa at jeg skulle jobbe som stripper til jeg var max 25 år gammel, men for å være ærlig så ser jeg ikke en grunn til å slutte om jeg enda elsker jobben og er singel. Jeg vet med meg selv at jo eldre jeg blir, jo mer kommer jeg til å tjene. Jeg har flere ganger fått høre av kunder at de føler jeg er for liten for at de skal kjøpe noe av meg, noe som ikke lenger kommer til å være et hinder om noen år.

 

Denne kjolen kommer jeg til å bruke når jeg begynner på skole igjen! Elsker skoleuniform looken.

 

Samtidig så er strippingen en utrolig fin jobb å ha når jeg evt. begynner å studere. Jobben står aldri i veien for skolen, å jeg har hele dagen til å lese og studere før jobb. Selv på jobb så kan jeg jobbe med skolearbeid om det ikke er kunder, så det er en grei måte å kunne studere uten å sitte med et enormt studielån.

 

Målet mitt er jo selvfølgelig å skape mitt eget ved hjelp av bloggen og mine sosiale medier. Jeg kommer ikke til å sitte i en alder av 40 år i strippegarderoben og bruke nettene på å drikke og danse naken. Når jeg er 40 år så sitter jeg heller på kontoret mitt om natten med et glass vin og planlegger det ene og det andre. Kanskje jeg skaper en kleskollegsjon, kanskje jeg skriver en bok, eller kanskje har jeg et firma med flere ansatte. Ikke vet jeg enda hva det vil være, men jeg vet at det er noe annet enn en polestang.

 

xoxo ♥

2 kommentarer
    1. Hva vil du studere? Mange muligheter her i Oslo. Veldig lurt at du sparer pengene du tjener. Å investere i leilighet er aldri dumt, og kjekkere å betale til seg selv enn å betale leie til andre.
      Flott å høre at du har gode verdier, framtidsmål og et klart hode.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg