5 GRUNNER TIL Å BLI STRIPPER

Jeg føler at hver gang jeg snakker om stripping så er jeg veldig oppmerksom på de negative sidene med yrket og at det ikke er et yrke for hvem som helst, å det er viktig å notere også. Men til tross for de negative sidene så er det ikke tvil om at jeg elsker denne jobben over alt på jord, å det er på tide å også vise dere skikkelig hva som gjør at jeg elsker det jeg gjør så mye som jeg gjør…

Pengene: Det er ikke tvil om at strippere KAN tjene utrolig bra penger. Jeg jobber på provisjon, så jo bedre jeg jobber jo mer penger kommer inn. Samtidig så er kundene våre i mange tilfeller suksessfulle menn med penger utenom det normale, så det er ikke tvil om at dette er en business hvor det er mye penger i. Det er nok en av grunnene til at jeg ikke greier å slutte heller, for jeg føler jeg tjener penger på å feste og ha det gøy. 

Atmosfæren: Så er det selve det å jobbe og tilbringe nettene sine på strippeklubben. Som jeg sa, jeg føler jeg får betalt for å feste og ha det gøy. Det at jobben min er å bli kjent med folk, drikke og danse naken er så utrolig digg. Samtidig så er det atmosfæren på klubben så annerledes enn alle andre klubber. Du går inn i en boble når du er på jobb hvor alt av stress og problemer forsvinner, du bare nyter livet den kvelden og viser din beste side av deg selv. Som oftest har jeg hatt en så bra kveld at selv etter jobb så er problemene og stresset jeg hadde før jeg kom på jobb borte. 

Friheten: Den får du ikke i hvilke som helst jobb. For selv om jeg er på jobb så er det jeg som bestemmer om jeg skal jobbe, om jeg ønsker å gå bort til den kunden og om jeg vil tjene penger den kvelden. Selvfølgelig så blir du ikke booket inn neste gang om du ikke tjener penger, men det er ingen som presser deg til å selge til noen du ikke vil. Jeg har flere ganger sagt nei til personer som ønsker å kjøpe privatshow for flere grunner. Du er sjef over din egen kropp her!

Erfaringen: Dette er noe som en kan ta med seg videre i livet og som en har utrolig bra nytte av. Du må ha ditt eget enkeltmansforetak skal du jobbe som stripper, noe som betyr at du må fikse med lønn, skatt og fakurering. Du skaper ditt eget lille firma som du også senere kan bruke med tanke på andre ting du har lyst å starte opp. Jeg har blitt utrolig selvstendig i løpet av min karriere som stripper. Hvordan håndtere penger, hva som er mest lønnsomt og hvordan se muligheter i alle tilbud. 

Klærne: Sist men ikke minst! Det å føle seg som en dronning hver kveld er ikke hvem som helst som kan. Høye hæler og fine kjoler er ikke noe en får brukt ofte i det hverdagslige livet, men i stripperlivet så er det en del av hverdagen. Det er rart hva noen hæler, ditt fineste undertøy under favorittkjolen kan gjøre med humøret. 

xoxo ♥

6 kommentarer
    1. Har fulgt deg en stund, synes du er helt rå, og kudos for at du er så åpen 👌💪💯😊

      Hilsen ei på 40🍀

    2. Det må vel være bedre å organisere det som AS om det er såppass mye penger. Da får du jo utsatt beskatningen og kan ta ut utbytter med lavere skattesats

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg