5 MUST HAVE – på stripperklubben

God kveld babes ♥ Da var det fredag og helg igjen, noe som betyr enda travlere på jobb (forhåpentligvis). I den sammenhengen tenkte jeg å fortelle dere om mine 5 must have på jobb. Det er selvfølgelig også mye mer som er viktig, men akkurat disse 5 er grusomme om jeg glemmer igjen hjemme:

FRISK: Disse pastillene og telefonen min er det viktigste for meg å ha i håndvesken min når jeg er på jobb. Nesten ingenting er verre enn dårlig ånde på jobb, så det er første prioritet å ha det på plass. Ikke føler jeg for å gå å tygge tyggis på jobb, ettersom jeg føler det ser både uprofesjonelt ut og du mister litt det feminine. Samtidig blir en også mer sulten av tyggis, så disse pastillene er et must!

BABY WIPES: Eneste som er verre enn dårlig ånde er å lukte svette, så jeg har alltids baby wipes liggende på bakrommet slik at hver gang jeg har danset på scenen eller har/skal ha et privatshow så er jeg helt clean og lukter godt. “Nobody want a smelly flower in their face”. 

SPRAY DEO: Dette er så mye bedre enn vanlig deo etter min mening. Det gir ikke merker på klærne, å du slepper å måtte vente med å ta på deg klær for at det skal tørke. Hater å ta på meg en tettsittende kjole for så å se at det er kommet deo flekker på den, Yey….. 

FLERE ANTREKK: Jeg går nesten aldri med bare et antrekk i løpet av en kveld, å det fordi jeg liker å kle meg etter hvilke type kunder som er i klubben. Klær har også så mye å si på hvordan jeg selv føler meg, så av og til så hjelper det bare å bytte antrekk for å føle seg enda bedre.

ANTIBAC: Det er ikke alle som er like flinke med renslighet, så jeg liker å desinfisere hendene mine både før og etter både show på scenen og privat.

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg