5 ting gutter gjør som er HOT

Spontan

Det er alltids et pluss. Menn som ikke trenger å planlegge alt til punkt og prikke, som ikke er redd for at ting ikke går som planlagt. Jeg er også ganske dårlig med å møte opp når gutter spør dager før om å møtes, da har jeg flere dager til å komme på grunner til at jeg ikke burde gå, så det ender alltids med å bli avlyst. (ehe)

Tar initiativ

Det er stor forskjell på å ta initiativet og være desperat, men det er alltids et stort pluss når en mann tar initiativet og kontroll. Hver dag på jobb så er det jeg som tar initiativet til å bli kjent med mennene som kommer innom klubben, men av og til er det faktisk menn som tar initiativet på jobb og det er alltids et stort pluss fra min side. Rett og slett sexy!

Ambisiøs

Ingenting er mer sexy enn menn som setter seg høye mål og arbeider hardt for å nå dem. Menn som tørr å satse høyt og leve utenfor A4 boblen. De forstår også mye bedre hvorfor jeg gjør det jeg gjør og hvorfor jeg satser så mye av tiden min på ting jeg den dag i dag ikke tjener så mye på.

Skiller seg ut

Både når det kommer til personligheten og hvordan de kler seg. Det å se noen ute i gatene som du ser på hele auraen at gir f*** i hva folk mener og tenker om han, det er så HOT! Det er ikke mye som skiller cocky fra selvsikker, men den lille forskjellen er så utrolig viktig.

Personlig interesse

Som jeg alltids har sagt, å står for enda så er det at utseende er det som får deg til å ville bli kjent med en person i første omgang (i fleste tilfeller), men det er personligheten som får deg til å finne ut om du enda vil bli kjent med personen. Så første date hjemme i sengen med Netflix er verdens verste date! Sex på første date skulle ikke vært en tanke om en faktisk ønsker å bli bedre kjent med personen. Ingenting er mer sexy enn menn som tar meg ut på middag eller en drink ute i offentligheten og ønsker å bli kjent med den egentlige Christina. Det å bare invitere meg ut viser at nr.1: jobben min er ikke noe de skammer seg over. nr 2: de er interessert i meg som person og ikke underlivet mitt.

xoxo ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg