5 TING JEG IKKE KAN LEVE UTEN

Reklame | Femme Luxe

God morgen babes. 

 

De siste dagene har det vært ganske stille på bloggen ettersom jeg rett og slett ikke har kommet på noe som helst å blogge om. Jeg har hatt skikkelig jernteppe i flere dager, så jeg tok meg fri noen dager for å få tilbake både motivasjon, inspirasjon og ideer til hva jeg ønsker å dele med dere. Det skal sies her jeg sitter i dag at det virkelig var noe jeg trengte. I går satt jeg i flere timer og bare jobbet mens Melissa, søsteren min var ute med noen venninner. 

 

Nå har jeg vært ute å drukket to helger på rad, å begge gangene ender jeg opp med å ikke huske alt samt. bruke litt vell mye ute på byen. Så denne helgen stengte jeg meg inne for å prioritere å tjene penger i stedet for å bruke, hehe. Fun fact om meg er at jeg blir utrolig gavmild når jeg drikker. Jeg spanderer på alt og alle. Det er selvfølgelig hyggelig det, men trenger ikke å spandere på hele klubben :p Men nok om det… 

 

Grønt sett for 210kr//Nude sett for 210kr

 

5 TING JEG IKKE KAN LEVE UTEN

 

Friheten: Livet hadde nesten ikke vært verdt å leve om jeg ikke hadde hatt en friheten til å gjøre akkurat hva jeg ønsker. Jeg er så glad jeg ikke er sjenert, redd for å skille meg ut, bli sett ned på eller være annerledes.

 

Søstrene mine: Jeg trenger faktisk ingen andre enn dem for å være lykkelig. Jeg merker bare forskjellen på når jeg er alene og rundt dem, så fort de er vekke så blir det så utrolig tomt. Jeg kunne gjort absolutt alt for disse tuttene for at de skulle hatt det beste livet de kunne drømt om. 

 

Stripping: En dag så må jeg leve uten det, men den dag i dag så er dette noe jeg bare ikke greier å gi slipp på. Jeg elsker jobben og den har gitt meg så utrolig mye mer som jeg kan ta med meg videre i framtiden. Hvem skulle tro at å danse naken og drikke med eldre menn skulle være så givende 😉 Bare det at jeg kom på tanken på at dette var noe jeg skulle teste ut er noe jeg takker meg selv hver dag for.

 

Menn: Bokstavelig talt. Nesten alt av inntakt jeg har er takket være menn, så jeg kunne rett og slett ikke levd livet mitt uten dem. Nå har jeg et lite elsk/hat forhold til menn – jeg elsker dem så lenge jeg ikke har noe personlig med dem, for det er da ting krasjer :*

 

Sexleketøy: Det er noe som jeg tror flere burde være mer åpen for, å prøve nye ting innen leketøy og sex generelt. Er ikke rart vi jenter greier å holde oss single og uten sex i evigheter med alle andre muligheter, hahah 😉 Jeg tror også det å teste ut nye ting med partneren sin er noe som både styrker forholdet og gjør at begge nyter sex mer. Det er bare noe jeg tror ettersom jeg selv ikke har noe erfaring med det, men sex blir kjedelig i lengden med samme person om det går i det samme i 50 år. 

 

Rød kjole for 190kr//Grønn kjole for 190kr

HAR DU NOE DU IKKE KAN LEVE UTEN? 

 

xoxo ♥

 


 

♥ co ords 

 lounge wear sets

 ribbed lounge wear sets

 knitted lounge wear sets

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg