5 ting som skjer denne uken

White Ruffle One Shoulder Bodysuit – Olivia

Pole stang: Det stemmer! Jeg har endelig bestilt meg pole stang som kommer denne uken. Så nå blir det å innrede rommet å gjøre plass for å slenge meg rundt på den framover!

Vipper: Jeg har virkelig savnet å ha vippe extensions. Når en må sminke seg hver dag så er det utrolig deilig å sleppe å feste på vipper hver dag, samtidig som jeg føler jeg slepper så mye sminke når jeg har vipper. Så dem skal jeg få fikset på onsdag. Skal faktisk prøve en ny plass hvor de har vipper på 17mm, for normalt så har folk maks 15mm. Let´s be EXTRA!

Neon Coral Floral Lace Bodysuit – Amelia

Trening: Uff, det stemmer. Jeg har enda ikke fått meg på trening, rett og slett fordi sist uke var ganske heavy jobbmessig. Nå har vi faktisk satt oss mål her hjemme om å kicke det i gang ettersom vi drar på ferie i mars! I dag fikk jeg i alle fall handlet inn mat for uken, så da blir det ikke så mye ferdigmat forhåpentligvis, haha!

Reklamasjon på operasjon: Dette har jeg egentlig holdt på med i en gooooood stund nå, men forhåpentligvis så får jeg et endelig svar denne uken! Som mange sikkert vet så er jeg, selv etter operasjon nr. 2 ikke fornøyd… Ikke skal det være lett heller for dem heller å bare gi meg pengene tilbake.

Blue Denim Faux Fur Fluffy Oversized Jacket – Sacha

Strippe: Denne uken så blir det å danse for alle penga! Jeg har nemlig ikke noe plan om å ta meg en dag fri fra jobb denne uken, så forhåpentligvis så blir det en bra uke. Så denne uken blir det mandag-lørdag på stangen. Sist uke fikk jeg nemlig en skikkelig kick som gjorde det enda kjekkere å jobbe selv på rolige dager.

HVA ØNSKER DERE Å SE MER AV PÅ BLOGGEN? 

xoxo ♥

♥ Lace bodysuits

Jumpsuits

Mesh Tops

 

12 kommentarer

Siste innlegg