8 dager igjen som stripper

Goood morgen babes!

 

Det er faktisk utrolig at jeg kan si “god morgen” ettersom jeg våkner tidligst 13.00 de fleste dagene. I dag stod jeg opp av meg selv 10.00, selv om jeg ikke fikk kommet meg hjem og lagt meg før 5 om natten. Det er faktisk ikke før jeg skrev dette ned nå at jeg forstod at jeg faktisk ikke har sovet i mer enn 5 timer 😮 Uansett, jeg fikk ikke sove mer. Så jeg stod opp og begynte å vaske klær, lufte dyner og bestille nye møbler. Jeg har nemlig et lite prosjekt som gjør at jeg har måttet tenke smart når det kommer til hvordan jeg møblerer leiligheten. 

 

Utenom det så går det faktisk overraskende bra for dagen. Jeg hadde en periode hvor jeg stresset sjelen ut av meg, da spesielt når jeg måtte operere igjen. Nå har jeg heldigvis fått time, å alt er bestilt og klart. Etter det jeg har forstått så var dette en feil som en ikke kunne forutsett, men som vi heldigvis får fikset nå. 

 

 

Så jeg reiser tilbake til der jeg var i slutten av Juli. Grunnen til at jeg ikke vil gjøre det i Norge er fordi jeg har en bedre følelse med å dra tilbake heller. Muligens jeg bare var uheldig, for han jeg var på konsultasjon så ut til å ikke ha den beste dagen den dagen, men det han sa fikk meg til å revurdere Norge. Der var det nemlig snakk om 80.000,- for 2 operasjoner som kanskje ikke engang fikset problemet, så det sier litt. Da drar jeg heller til noen som er trygge på å fikse dette – å nei, denne gangen drar jeg forhåpentligvis ikke alene. 

 

Det som blir rart er jo at når jeg kommer hjem så skal jeg ha fri fra jobb en ganske god stund. Jeg har tenkt mellom 4-6 måneder, rett og slett fordi jeg vil at det skal gro skikkelig før jeg går tilbake. Så da har jeg 4-6 måneder til å gjøre akkurat hva jeg ønsker, tenk det! Jeg skal i alle fall bli flinkere med blogg og filming på den tiden! Når jeg tenker over det så er jeg kanskje ikke tilbake til jobb før nyttår, så jeg har bare 8 dager igjen på jobb dette året! SYKT!

 

 

xoxo ♥

2 kommentarer
    1. Så bra du skal få fikset det! Måtte du betale ekstra der nede også? Eller blir det gjort gratis i og med det ikke var din feil?
      Hva skal du leve av de mnd du ikke kan jobbe som stripper? Håper alt ordner seg for deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg