Allerede lei

 

Hellu snupper.

 

Er det noe jeg har funnet ut, så er det at 1 uke ferie er aldri nok. Minst 2 uker når en først reiser. Nå sitter jeg i sengen min og ser ut på det nitriste været her i Oslo. Det er så utrolig trist og grått at jeg faktisk allerede har vurdert å dra på ferie igjen i Juli. Klubben stenger de 2 siste ukene i juli, så om jeg ikke reiser utenlands så gidder jeg ikke å være hjemme i 2 uker når jeg kan blogge og jobbe fra hvor som helst. 

 

En plass som inspirerer meg til å ta bilder, til å filme og jobbe. Om jeg reiser så tror jeg faktisk at jeg kunne tenkt meg å reise helt alene, med tanke på at jeg ønsker å fokusere så mye på gjøre en god jobb mens jeg er der. Vi får se.

 

 

I dag tenkte jeg å lage litt flere videoer, for jeg har vært så utrolig dårlig med det i det siste. Jeg har blant annet en hel haug med sminke fra Sephora til en verdi av 8000 som jeg vet flere av følgerne mine har lyst til å se, samtidig som folk generelt ønsker å se hva jeg shoppet utenlands. Så det er bare å sette i gang å filme så fort jeg er ferdig skrevet her :*

 

Kom gjerne med tips til videoer ♥

 

xoxo ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg