alt skal handle om SEX

”Når slutter du?”

”Hva skal du etter jobb?”

”Jeg betaler deg heller privat for hele deg.”

”Kan vi treffes utenom jobb?”

”Jeg er ikke villig til å betale deg for tease, men jeg kan gi deg en opplevelse du sent vil glemme helt gratis.”

 

Alle disse spørsmålene og kommentarene har en ting til felles: De handler alle om sex. Hver kveld, flere ganger på rad så kommer disse spørsmålene opp. Det blir tatt som en selvfølge at jeg er åpen for enda mer siden jeg allerede er stripper, men som jeg har nevnt tidligere så er ting helt omvendt.

 

Jeg har faktisk valgt å slutte med p-pillen fordi jeg ikke kommer til å ha sex med det første. Jeg ser ingen grunn til å ta disse hormonene når jeg ikke trenger, godt for kroppen er det også om jeg slutter.

 

Jeg har hatt min tid hvor sex var et mye større fokus. One night stands og f*** friends har jeg vært hatt, men kommer aldri til å ha igjen. Etter mitt første forhold som endte for litt siden så forstod jeg virkelig hva sex var. Det handler om så mye mer enn selve sexen. Kommunikasjon, følelser, tillit og trygghet er det som gjør at en virkelig får en fantastisk opplevelse. Jeg er glad for at jeg ikke har kastet bort kroppen min på mange som ikke har fortjent meg, å det burde ingen andre heller.

 

Så selv om vi lever i en verden som er utrolig sex-fiksert hvor nesten all reklame inneholder sex eller seksuelt innhold, ikke la det få deg til å føle at du må ha sex for å være ”inn”. Vær kresen på kroppen din, for kroppen din representerer deg. Ikke la hvem som helst få en bit av deg, du er verdt så mye mer.

 

Jeg danser naken over menn hver kveld, men sex har jeg ikke hatt på flere måneder. Jeg har respekt for kroppen min, noe som innebærer at jeg er kresen på hvem jeg deler den med.

 

Så tenker kanskje noen av dere at det er det samme om jeg danser naken på menn som om jeg skulle hatt sex med dem, men er det egentlig det? Kan jeg risikere å få klamydia, aids og andre ekle sykdommer av en lapdance? Nei. Kan du få det av sex? Ja. Så nei, det er absolutt ikke det samme.

HUSK Å SPØR SPØRSMÅL TIL UKENS SPØRSMÅL SOM BLIR BESVART I MORGEN!

6 kommentarer
    1. Bra innlegg synes jeg. Har følt veldig likt på det du sier her at sex ikke lenger bare er en ting man har i one night stand og som en “tjeneste”. Jeg er blitt fryktelig lei av det maset som er med det jaget etter å ragge over flest mulige. Har ikke hatt sex på 2 år nå og er veldig tilfreds med det, for bestemte meg for at neste person jeg er med skal være en jeg virkelig er glad i! Stå på Christina, syns du har all grunn til å være stolt av deg selv og den personen du vil være og egentlig allerede er! Mitt spørsmål til deg: hva er den tradisjonen i livet ditt du ikke kunne klart deg uten? ( for meg er det 3 nøtter til askepott med mamma på julaften) hilsen Marcus 28 år:)

    2. Kan du skrive er egent innlegg om hvordan du begynte og strippe? Hele historien fra begynnelsen? Hva du tenkte osv.

    3. At du velger å jobbe som stripper og viser hud, er langt ifra dit til sex. I hvertfall som i ditt tilfelle der dette er jobben din. Skremmende du får så mange tilbud hver eneste kveld. Skal vedde på flesteparten er gift eller i et forhold. Uansett, syns det viser svært dårlig og kvalm oppførsel. Du viser du er ei jente med bein i nesa. Ønsker deg lykke til videre. Og bare for å ha sagt det; har ikke noe imot menn/kvinner som koser seg ute en kveld med strippeshow. Men ærlig talt liksom…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg