Are you ready?

Foto: Kristian Jøraandstad

 

Da var jeg endelig hjemme igjen til Norge, Oslo etter en hel uke i Istanbul. Tiden har faktisk gått utrolig fort først og fremst, da spesielt etter vi begynte å reise litt rundt i byen. Så nå er jeg tilbake til den unormale hverdagen med nye opplevelser og pupper som er blitt oppgradert. Jeg tenker å lage et eget innlegg som sier mer i detaljer om hva jeg har forandret, plassen og prosessen for dem som er interessert i det. 

 

Så nå vil jeg egentlig bare takke alle sammen for nydelige tilbakemeldinger etter dagens artikkel i avisen BA (HER), som er hovedavisen til Bergen. Dette intervjuet ble gjort for ca. 6 mnd siden, ganske så i begynnelsen av når jeg startet opp å danse igjen etter den første operasjonen. I den sammenhengen så fikk jeg melding om at jeg dukket opp i Radio Haugalandet/Aktuelt Haugalandet, noe som var ganske så artig. Følte meg nesten litt viktig eller interessant når folk faktisk skriver saker om meg uten at jeg vet det før det er ute. Det er jo sånn kjendiser opplever 😛 For å si det slik: fin måte å tre tilbake til Norge på, heh.  

 

 

Så nå som jeg er tilbake til bra dekning, internett og PC-en min så er det ingenting å vente på. Nå har jeg x antall måneder hvor jeg ikke kan strippe, så da finner du meg heller på YOUTUBE, TWITCH, ONLYFANS, INSTAGRAM, SNAPCHAT (CHRISTINA_LGRD) og bloggen så klart ♥ Nå har jeg søsteren min, Melissa på kosebesøk til søndag, så streaming og alt trøkker vi på fra mandag av! Are you ready? 

 

xoxo ♥

 

1 kommentar
    1. Hei.. jeg synes det er flott du er deg sjøl,og er stolt av kroppen din.. Med en så flott sexy kropp,er jo forstålig at du liker og vise den frem,og samtidig få betalt for det..

      Det er helt lovlig,og kun opp en selv hva man vil bruke kroppen sin til.. Flott at du deler med oss andre..lykke til videre..

      Mvh Tom Dysa Stølan

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg