back to business

Reklame | Femme Luxe, Dennis Maglic

Jumpsuit HER Ι Belte HER

Da var påsken over nok en gang, å jeg har aldri vært så glad for at fridagene er over. Ikke at det var digg med noen dager fri, men ettersom jeg hadde en måned fri for ikke så lange siden så ønsker jeg egentlig bare å jobbe framover. Jeg er tross alt så heldig som har en jobb som gjør at jeg kan nye hver eneste solstråle på dagen, så tjener jeg pengene mine på natten. Så jeg er utrolig klar for å få gang på sakene nå! 

 

I dag har jeg faktisk vært utrolig effektiv for meg å være. Jeg har fått handlet alt jeg trengte av både mat, produkter som jeg trengte og viktigst av alt: nytt batteri til lyset mitt! Så nå er batteriene på lading for fullt slik at jeg forhåpentligvis kan ta i bruk lyset mitt i morgen og starte å filme litt. Jeg har også vært på trening i dag, noe jeg var overrasket over at jeg greide med så positiv innstilling. Jeg har i det siste ikke vært noe motivert til å komme meg på trening, men nå har jeg satt meg mål som jeg må trene for å nå. Jeg er veldig stolt over meg selv!

 

I går tok jeg faktisk å nøt den siste påskedagen med min fantastiske venn Jarand, å hans kompis Kevin. Vi ble som en trio på bare minutter. Så vi koste oss i solen på Aker Brygge med noen gode drinker før vi tok turen til det nye hotellet The Hub for så å kose oss litt der også ettersom solen var vekke. Ingenting er bedre enn å kunne tilbringe det fine været med både nye og gamle venner, å jeg nyter hvert sekund. Når jeg kan være sosial, da er jeg på mitt beste. 

 

Men nå får jeg stikke. Jeg må gjøre meg klar til jobb, å jeg ligger litt etter skjemaet ettersom det var viktig for meg å få oppdatert dere om de siste dagene. Håper alle har fått en nydelig start på uka ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg