Barbie vibes

Dette bildet ble tatt i sammenheng med en video. Noen som kan tenke hvilke type video det kan være? 

 

God kveld snupper ♥

 

Håper alle har hatt en nydelig start på nok en fantastisk uke. Selv så har jeg hatt besøk av mitt fantastiske søskenbarn Isabelle i 2 dager, noe som gjorde at jeg tok meg fri fra jobb i går. Det har vært utrolig deilig med en avslappende og sosial start på uken, å jeg ser fram til at denne tutta kommer tilbake. Det å bare ha noen som en kan ta en kaffe med, gå en tur med eller bare slappe av hjemme med uten å måtte anstrenge seg er så digg! 

 

Jeg har nemlig den siste tiden hatt utrolig mange intense drømmer hvor jeg våkner opp mer sliten enn det jeg var når jeg la meg, så hadde jeg ikke hatt noen som vekket meg så hadde jeg nok sovet hele dagen. Det er helt utrolig hvor trøtt en kan bli av drømmer, klokken er liksom 15.00 å jeg greier så vidt å holde øynene oppe i dagslys. Forhåpentligvis så skjer ikke det i morgen, det krysser jeg i alle fall fingrene for. 

 

 

Det er forresten hun som har tegnet denne tegningen av meg, å hun har en egen Instagram for alle tegningene hennes HER. Ta gjerne å følg henne for inspirasjon. Hun tar også av og til imot bestillinger mot betaling, så send henne en DM om dette er av interesse. 

 

xoxo ♥

2 kommentarer
    1. Omg!! Tusen takk for shoutout! Jeg har kost meg såå masse, jeg kommer absolutt tilbake <3 Love you!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg