BERGEN ER KANSELLERT

 

Når dette bildet ble tatt så hadde jeg fått alt for mange glass champagne, haha! Overraskende at verken jeg eller sykkelen endte opp på bakken, å at jeg fikk et bilde som faktisk var ok brukelig. Det var en meget vellykket kveld på jobb kan man si, å det er rart å tenke at jeg er halvveis i uken før det er Bye Bye strippe Christina. 

 

Jeg skulle jo egentlig til Bergen for å jobbe i 2 uker, men det måtte jeg avlyse ettersom jeg skal operere. Jeg kunne jobbet 1,5 uke for så å dra rett videre til å operere, men det fant jeg ut at bare blir stress. Det er bedre om jeg bare blir hjemme. Jeg har nemlig en haug med møbler som kommer neste uke, samtidig som jeg også får PC-en. Alt dette må fikses og settes opp før jeg drar, for når jeg kommer hjem så er jeg ubrukelig til noe annet enn å sitte stille. 

 

Det som er litt kjipt er at jeg har bestilt flybillett til Bergen som ikke kan avbestilles – heldigvis kjøpte jeg bare en vei. Så jeg har vurdert å dra til Bergen, booke meg en suite og leie inn en fotograf til en haug med døds digge bilder før jeg må dra hjem tidlig dagen etter for å ta imot varene. Litt usikker enda, men finner jeg en fotograf som har tid på så kort varsel så hopper jeg på flyet! 

 

xoxo ♥

2 kommentarer
    1. Hvordan tjener du penger og hva skal du jobbe med nå? Skjønner meg ikke på hvordan du kan leve sån du gjør med tanke på økonomi. Hva skal du jobbe me nå å hva er månedsinntekten din?

    2. Jeg lurer på hva tjener du Sandra og hva jobber du med? Hvor mye betaler du i skatt? Er du jomfru?
      Har du kredittkortgjeld og ubetalte regninger?
      Viktig for meg å få vite dette for det har jeg krav på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg