Bergen sjokkerer stadig!

Reklame | STRONGER

Tights & Topp – HER

 

Tenk hvor mye jeg har fått funnet på mens jeg er i Bergen! I går tok jeg nemlig turen opp på fjellet med min nydelige venninne Amalie, å det som stod på planen var Stoltzen. Jeg har tatt den turen opp før, men det er flere år siden. Sist gang jeg tok turen opp dit var med en av dem som liksom skulle være en av mine gode venninner når jeg var Jehovas Vitne, så det var rart å være der igjen.

 

Jeg og Amalie snakket faktisk om at det høres ut som om jeg snakker om mitt tidligere liv når jeg snakker om livet mitt som Jehovas Vitne. Det føles også som om det er et tidligere liv, å at jeg nå har blitt født på ny. 

 

Turen opp i deg selv var uten tvil et helvete, kondisen finnes ikke fikk jeg bevist i dag. Det sies at det er rundt 800 trappetrinn, men der og da føltes det som 8000. 

 

Men vi kom oss jammen meg opp til slutt! Den følelsen av å se at du er på topp er nydelig, men samtidig så var vi så slitne at det tok tid før jeg faktisk begynte å nyte utsikten. En føler naturen er så utrolig mektig når en står så høyt oppe, en ser hele Bergen som ser så lite ut fra toppen. Har Oslo noe lignende fjellturer med utsikt over hele byen egentlig? 

 

 

Fra Stoltzen tok vi turen mot Fløyen som har enda finere utsikt over Bergen. Fløyen var noe jeg ville oppleve sist gang jeg var her også, men da ble det så fort mørk å jeg visste ikke hvordan jeg kom meg dit da. Det viste seg å være mye lettere enn det jeg hadde sett for meg, så jeg skal uten tvil tilbake før jeg drar. 

 

 

Det gjør vondt å tenke at om 4 dager så stikker jeg. Jeg kjenner det skal bli godt å komme hjem også til min egen leilighet, pakker som venter meg og tingene mine, men jeg har en liten forelskelse for Bergen. Det som er litt kjedelig er at jeg kommer hjem til påskeferie, så nok en uke med fri. Jeg føler jeg ganske mett på fridager etter operasjonen, jeg ønsker bare å jobbe jeg!

 

xoxo ♥

6 kommentarer

Siste innlegg