Birthday Sex

Yeey, today is my day 🎂

 

Jeg sitter nå på et tettpakka tog inn mot Gjøvik, etter å ha slitt med å i det hele tatt komme meg til toget. Det er jo nydelig vær i dag, noe som en virkelig kan se på Oslo. Stappet med folk i hele byen, å da får jeg klaus når jeg har det travelt. Kom meg så vidt inn i trikken fordi det var så mye folk.

 

 

Overraskende nok så startet bursdagsfeiringen min allerede 00.00, da mine favoritt kunder tok turen innom for å feire bursdagen min på jobb. Champagne som det rant over, som førte til en skikkelig hodepine når jeg våknet i dag. Favoritt bursdagssangen min er uten tvil Birthday Sex av Jeremih, så den ble spilt på repeate når jeg sto for musikken 😝

 

Jeg spilte alltids denne sangen når jeg hadde show for bursdagsbarnet når jeg drev å reise rundt på arrangementer. Gode tider! Så det ble en uforventet heftig start på bursdagen min, å jeg ser nå fram til å komme fram i Gjøvik for å se familie igjen å bare slappe av. 

 

 

xoxo ♥

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Hvor er undertøyet på det øverste bildet i fra? Eventuelt om du kan linke til det? Og hvilken størrelse har du i det?

    2. Gratulerer med vel overstått bursdagsfeiring Christina 🙂
      Håper du hadde en fin og koselig feiring 🙂

      Klem fra
      Frank 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg