birthday wishes

Reklame | iDeal of Sweeden, lyko, Bangerhead, Glitter, Dennis Maglic, Brun og Blid.

(Ønsker du å vinne 500,- i soltid hos Brun og Blid? KLIKK HER for å delta)

 

Dette været dreper meg asså! Det ser jo ut som om vi hoppet rett over sommeren, å rett inn i høsten. Nå som jeg endelig har fri så skal været være hakket verre enn det det allerede er, typisk. Uansett så skal jeg gjøre det beste ut av dagen, for jeg fikk nemlig mail i dag om at denne jenta skal tilbake til skolebenken til høsten! Jeg starter på påbygg, ettersom jeg har lyst å begynne på universitetet i næreste framtid. Jeg tenker økonomi og ledelse, eller noe innenfor den grenen. Har dere sett Legally Blonde? Der har dere meg til høsten, haha! ;*

 

 Men over til noe enda kjekkere, for det er nemlig nøyaktig 1 uke til jeg har bursdag i dag! Jeg følte jeg nettopp feiret bursdagen min i Stavanger, men nå er det faktisk gått 1 år siden sist. På dette året har det skjedd utrolig masse, å jeg føler at det ikke kommer til å dempe seg dette året heller. Så i den sammenhengen tenkte jeg å vise dere hvilke kjoler jeg vurderer til bursdagen min:

 

Hvilke likte du best?

1: HER Ι 2: HER Ι 3: HER

 

Så er det det med bursdagsgaver som jeg i alle fall syntes var vanskelig når jeg startet å feire bursdag. Hva gir en i gave? Hvor mye skal gaven ligge på osv.. Selv så synes jeg alt er koselig, å det handler ikke om å gi mest mulig. Jeg synes en skal gi fordi en har lyst, ikke fordi en føler en må. Derfor tenkte jeg å vise litt forskjellig i forskjellige prisklasser som i alle fall jeg hadde blitt utrolig glad for:

 

 

1: HER Ι 2: Roser Ι 3: HER Ι 4: Vin eller Bobler Ι 5: HER Ι 6: HER Ι 7: HER

 

xoxo ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg