Boob Job Nr.2

God morgen babes!

 

Da sitter vi på Gardemoen, å vi har allerede sittet her siden 08:00 ettersom søsteren min kom med fly fra Haugesund ganske tidlig. Det er så deilig å ha henne med denne gangen, slik at jeg slepper å reise alene igjen. Det gir meg faktisk en mulighet til å tørre å utforske byen de siste dagene når jeg føler meg frist nok til det.

 

Det er faktisk noe jeg er ganske nyskjerrig på, hvor mye smerter jeg kommer til å ha denne gangen. Ettersom jeg nesten ikke hadde smerter sist gang så gruer jeg meg ikke, samtidig som jeg har en god anelse om at det blir mer denne gangen ettersom jeg skal kutte mye mer. Heldigvis så gleder jeg meg bare så utrolig mye at jeg driter i om jeg får smerter eller ikke 😛

 

 

Det som er så digg med å reise til Tyrkia for operasjonen er å kunne bo gratis på hotell i 1 uke, samtidig som jeg opererer meg allerede dagen etter vi er kommet. Så ja, i morgen på denne tiden så sitter jeg sikkert på sykehuset å venter på boob job nr. 2 😛 Denne gangen skal vi faktisk på et nytt hotell også, så det blir kjekt med litt forandring. 

 

Jeg tenker å filme denne opplevelsen ettersom jeg nå har en støttepartner med meg som kan hjelpe, så følg meg gjerne på YouTube (HER) for å få med dere når videoene er ute! Jeg kommer også til å legge ut bilder på Onlyfans (HER) av resultatet for spesielt interesserte ;*

 

 

GOD HELG!

 

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg