Bucket List

Bare det å tenke over ting jeg ønsker å gjøre før jeg dør høres egentlig ganske trist ut, men samtidig så elsker jeg slike lister. Jeg har aldri vært redd for å dø, jeg har heller fokusert på å leve mens jeg lever og gjøre det fullt ut. Til syvende og sist så angrer en seg mest på de tingene en ikke gjør, ikke dem man gjør. 

 

Jeg liker å ha høye mål og ønsker i livet, for selv om dem høres usannsynlige ut så får jeg det som oftest til å skje. Bare ting som å være på TV, i aviser og musikkvideoer var ganske usannsynlig i min situasjon for bare noen år siden. Nå er dette allerede huket av, noe som betyr at alt kan skje. Her er 10 av mine største ønsker som jeg vil få huket av før jeg dør:

 

 

♥ Reise og bo i en av luksus bungalowene i Maldivene. 

 

♥ Skrive bok.

 

♥ Være på coveret i Playboy magasinet.

 

♥ Hoppe i fallskjerm. 

 

♥ Kjøpe penthouse leilighet. 

 

 

♥ Gifte meg. 

 

♥ Hoppe i strikk. 

 

♥ Få meg hund. 

 

♥ Kjøpe motorsykkel og reise Norge rundt i telt.

 

♥ Reise til Paris med the one. 

 

Hvilke av disse punktene tror du er MEST og MINST sannsynlig at jeg kommer til å klare? 

 

xoxo ♥

 

 

4 kommentarer
    1. So fra når du får sykkel. Så blir jeg med på tur. Tar med eget telt så det trenger du ikke bekymre deg for:)

    2. …Bucketlisten til jente 12 år – eller en totalt innholdsløs bimbo, som engang vil møte realiteten (NAV)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg