CHANEL

Endelig var mine gamle hudkremer tomme, noe som gjorde at jeg kunne gå tilbake til mine gamle favoritter med god samvittighet. Hver gang jeg skal teste ut noe nytt så angrer jeg meg, så ender jeg med å gå tilbake til hudpleieserien min fra Chanel. Jeg startet å bruke produktene deres for rundt 4-5 år siden, å jeg har enda ikke funnet noe bedre. Jeg kjøpte toner, serum og hudkremen i dag. Jeg har også ansikts-selvbruningen som jeg elsker og fuktighetsmasken som jeg elsker å sove med! Huden min trenger alt av fukt som den kan få nå som det er så kaldt ute.

 

Jeg har alltids hatt et hjerte for Chanel generelt. Det er noe med den unike luksusen i merket som jeg føler det er sjeldent du finner i de andre merkene. Skal du for eksempel besøke nærmeste Chanel butikk så må du til London. Samtidig er dette et merke du så å si aldri ser på salg, noe som sier litt. Så det er ikke tvil om at jeg skal innom Chanel igjen når jeg drar til London i år! Spørsmålet blir bare hva jeg kommer ut med 😉

4 kommentarer
    1. Den nærmeste Chanel butikkene ligger i Stockholm og København, og Chanel har alltid salg før ny kolleksjon blir sluppet… Noen som burde lese seg opp kanskje..?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg