Crazy wishes – “Haters gonna hate”

 

Hellu snupper ♥

 

Da var 17.mai over, å jeg håper alle hadde en nydelig feiring. Selv så slapp jeg hangover med energi på topp i dag, så i dag blir det min dag til å poppe champagne. Jeg er faktisk nysgjerrig på hvor mange kunder det har vært på jobb på både 16 og 17.mai ettersom det er åpent disse dagene, samtidig som jeg er nysgjerrig på hvordan kvelden i kveld på jobb vil bli. Finnes det noen der ute som er gira på champagne i kveld også? Da finner dere meg på String Showbar, hehe 😉

 

Når det kommer til bildene jeg la ut på Instagram for noen dager sider om en samtale mellom meg og en annen. (Bilde av samtalen finner du under.) Kanskje ikke mange av dere som fikk det med dere, men dette er en samtale fra 2017, noe som gjorde det så artig å se hvordan det hun sa ikke har påvirket meg noe fram til framtiden min i dag. Det er ganske utrolig å tenke over hvor hardt denne tuppa prøvde å få meg til å slutte med alt. Det var så mange som prøvde å få meg til å legge ned bloggen, slutte å poste og vær et normalt menneske som ikke skilte seg ut. 

 

 

Det gikk faktisk så langt at jeg slettet bloggen, men jeg visste at jeg kom til å komme tilbake når jeg var sterk nok til å stå imot alt. Det gjorde jeg også, å etter da så har jeg aldri trukket meg. Har har alltids hatt store mål med livet som alle har flirt av, himlet med øynene og tenkt at jeg var helt i min egen verden. Den dag i dag er flere av mine crazy mål oppfylt, å det går bare framover. Derfor tenkte jeg å komme med 5 crazy mål i livet mitt som jeg faktisk har troen på at jeg kan få til med hjelp av bare me, myself and I

 

♥ Eie en penthouse leilighet med utsikt over hele byen. 

 

♥ Ha mitt eget privatfly.

 

♥ Bli millionær før jeg fyller 25. 

 

♥ Få MC-lappen å bruke en sommer på å reise rundt i Norge på MC-en med telt. (Ja jeg elsker luksus, men jeg elsker også å være ett med naturen.)

 

♥ Få min egen kleskolleksjon. 

 

Can I do this? 

 

xoxo ♥

16 kommentarer
    1. Hehe Christina. Jeg tenker det er lov å drømme jeg. Jeg var millionær før jeg var 25, men jeg er født inn i det. Har også giftet meg med en som har en god del penger, men vi har begge høy utdannelse. Finans og psykolog. Du har kommet dit du er alene! Det er bra! Du er tøff og har tydelig fått mye kjærlighet i din oppvekst. Alltid kommer det et «men», fordi jeg ønsker det beste. Er selv veldig opptatt av trening og helse, samt utseende. Overfladisk? Ja, da er vi det da😀. Hva med å «tone» ned stilen din? Mer naturlig hårfarge? Egne negler og ikke så brun? Mer classy klær? Jeg elsker å gi andre en makeover. Du er fin som du er, men det bleika håret mot brunfargen blir litt mye… bare tips. Selvsagt velger du selv. Jeg bare vet at jeg liker tilbakemeldinger selv. Det er også lettere å bli tatt seriøs mtp ønskene /drømmene for fremtiden. Håper det beste for deg! Vennlig hilsen Charlotte

      1. Haha, beklager men denne meldingen kan jeg ikke ta seriøst dessverre. Du oppfordrer meg til å gå fra å være meg selv til å bli lik alle andre? Å hvordan skal dette gi suksess, det skjer ikke snuppa 💋 Jeg kommer til å beholde det som gjør meg til meg, så får jeg bli den blonde kvinnen med en dyp brunfarge ulik alle andre som oppnår suksess 💋 Du ble født inn i det, det er ikke jeg. Så det å ha komunegrått hår og mer beskjeden look funker ikke for en som starter på bunn med min vinkling av livet.

    2. Hvis du absolutt vil noe, så kan du alltids få det til💪🏻 Jeg har troen på deg, you gooo girl💗💗

      Alle har lyst til store ting, men er du sterk og smart nok til å faktisk klare det? Answer is yes

    3. Jeg er selv mangemilionær og har hatt eget privatfly. Har også eid en Penthouselilelighet i Oslo sentrum da jeg var yngre. Jeg kunne kjøpe hva jeg ville, og ble tilslutt veldig lei. Jeg kan love deg en ting! PENGER ER IKKE ALT!

      1. Nei det er kanskje ikke alt, men det å jobbe for noe er i seg selv en suksess. Når en har det en ønsker seg så kommer en alltids til å jakte etter mer, men det er mestringsfølelsen som er så god. Så får jeg til dette helt selv så synes jeg at jeg kan une meg både penthouse og privatfly 💁🏼‍♀️

    4. Ta en ting om gangen. Om du bare er målbevisst og har gode samarbeidspartnere som ønsker deg godt, vil du nå langt. Men det viktigste i livet er å være lykkelig, ( trust me) og det kan ikke penger gi deg . Ingen tro heller

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg