DA ER DATOEN SATT!

 

Jeg var ganske spent på hvor lenge jeg kom til å ha fri før jeg begynte å strippe igjen, eller om jeg i det hele tatt kom til å begynne igjen. Jeg sa at jeg muligens kom til å ta meg fri fram til neste år, men det tok ikke lange tiden med fri før jeg savnet å strippe. Etter å jobbe man-lør flere uker på rad så blir en selvfølgelig sliten og litt lei i lengden, å jeg tror det var godt for meg med noen måneder fri. Så nå etter 2 måneder fri fra jobb så har jeg endelig satt datoen for når jeg er tilbake.

 

Mandag 30. september er jeg tilbake på String Showbar i Oslo. Det stemmer, jeg drar ikke til Bergen. For meg passer det best å holde meg i Oslo dette året ettersom det er så mye som skjer her nå, så kan jeg evt. vurdere å ta turen til Bergen i begynnelen av neste år. Så planen er å jobbe fullt resten av året, så begynner jeg å kutte litt ned fra neste år om jeg føler for. Jeg gleder meg faktisk til lange netter halvnaken om ikke naken med champis og høye hæler 😉

 

xoxo ♥

1 kommentar
    1. It turns out that what I have been looking for so far is in this paper, I am very happy to find several articles on this blog, I am interested in your sentence above, very opinion building in my opinion, why? because you wrote it in language that is easy to understand.. Informasjonen din er veldig interessant.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg