Date Night

Reklame | Femme Luxe

Kjole 196NOK

 

Omfg! Jeg skal faktisk på DATE i dag! Haha, det er nesten slik at det er klein å skrive dette. Jeg skrev jo tidligere i et annet innlegg om at jeg skulle bli flinkere å komme meg ut og date menn ettersom mitt syn på menn rett og slett er ødelagt. Det synet jeg hadde for 1 år siden er helt annet enn det jeg har den dag i dag, å det er dessverre blitt en negativ vending. 

 

Det er uten tvil ikke bare pga. jobben min at jeg har fått et meget negativt syn på menn. Generelt så er det så mange menn som jeg rett og slett kunne slått med en stekepanne, haha! Jeg lar aldri menn komme hjem til meg lengre, for da ender det bare opp med å diskutere hvorfor vi ikke skal ha sex fra han kommer inn dørene til han går. 

 

Nude Bodysuit 196NOK

 

Jeg har ikke lyst å si hvor vi nøyaktig skal, men det er noe kjekt vi skal gjøre som jeg gleder meg utrolig til. Bare å snakke om dette gjør meg litt nervøs, for jeg husker ikke sist jeg faktisk ble invitert ut. Det var nok derfor jeg faktisk sa ja denne gangen også, fordi han inviterte meg ut og ikke hjem til seg selv. 

 

Jeg må faktisk finne ut hva jeg skal ha på meg! Jeg skal være ut dørene om 20 minutter, å jeg har ingen anelse om klær. Fikk nylig nye klær fra Femme Luxe som dere ser på bildet, å jeg bare elsker alt jeg fikk! Men om det er date-antrekk? Hva tenker dere? 

 

Svart Bodysuit 196NOK

 

Ønsk meg lykke til!

 

xoxo ♥

 


 

♥ co ords 

 lounge wear sets

 ribbed lounge wear sets

 knitted lounge wear sets

10 kommentarer
    1. Fin du er!! Angående puppe operasjonen, føler du problemet du hadde er blitt fikset? For på noen bilder slik som bilde nr.2 her så ser det likt ut? Håper det er greit jeg spør😊

      1. Det er ikke til å legge sjul på at det ser ut som dette ikke er vekke på dette bildet. Det skal sies at ting ser utrolig mye bedre ut nå enn slik det var før, men grunnet arrene som enda ikke har grodd enda og måten de har blitt skåret så ser det ut som om dette enda er her. Mulig jeg kan få lagt ut et bilde slik at det er mulig å se hvordan de skikkelig ser ut nå. Nå er de jo enda ganske hard og hovne også, som gjør at det er umulig å lage noe kløft.

        1. Ja okei, da må du jo bare ta tiden til hjelp! Så krysser jeg fingrene for at det ordner seg for deg.. Kjedelig at sånne ting skal skje i utgangspunktet..:/ vurderer selv operasjon etter barn siden de henger sånn pga vekttap. Men er redd for hvordan det kommer til og bli, og eventuelle komplikasjoner😅

    2. Hei, jeg skjønner deg godt mtp underbittet. Jeg sliter med det samme selv. Ikke så mye som deg, men mine tenner er skjeve, selv etter tidligere regulering. Hvem tar en kontakt med for slikt, hvis det går Ann å spørre?

        1. Synes bittet ditt ser bra ut, mange som har litt underbitt men tror ikke folk tenker så mye på det ☺️ Blir sikkert bra med regulering. Du skal iallefall ikke bruke mye energi på å tenke på det, er jo vi selv som er mestere på å finne feil ved oss selv!

    3. Yo! Savne du tidå i Haugesund før du flytta osv? Har du forsatt kontakt me hu du alltid trente me på yes ennå? Har du kontakt me besteforeldrene dine, elle e deij og sånn Kristne? Savne du dei gamle venninnene dine og har du snakt med de i etterkant? Ka med skolevenninnår?

    4. Går heller aldri på date/møter gutter om de inviterer på film hjemme. Man blir jo ikke skikkelig kjent med folk + ikke vanskelig å fatte at de håper på å få seg noe under eller etter filmen.

    5. Har du ikke kløft lenger etter du opererte? Sånn komplikasjon med for store silikon grå de går i ett på midten?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg