day off

For en utrolig deilig dag det har vært i dag. Det er nå jeg virkelig har dratt nytte av fridagen min, for nå er det ikke typisk søndag fridag hvor jeg bare prøver å få tilbake all energi slik at jeg er klar for å kjøre på igjen neste uke. Jeg hadde nemlig lovt meg selv etter operasjonen at jeg skulle jobbe litt mindre, slik at jeg fikk muligheten til å fokusere på andre ting også. Så i dag så har jeg hatt en skikkelig kontordag hvor jeg har skrevet til fingrene mine fikk blemmer og hodet mitt sprekker. Dette har jeg gjort i dag: 

 

♥ Diverse til skolestart.

Nå er det jo faktisk 100% sikkert at jeg begynner på skole til høsten, å jeg så gira. Haha, jeg har både sittet å sett på ransler og skole-tilbehør. Jeg har søkt om stipend til året og jeg har kjøpt meg skrivepult og stol slik at jeg er klar for studietiden. Jeg har egentlig alltids trengt en liten kontorplass ettersom jeg sitter mye hjemme pga. bloggen å skriver, men nå fikk jeg endelig det lille ekstra som fikk meg til å bestille. 

 

♥ Sponsoravtaler.

Jeg har også jobbet mye med avtaler, innlegg som skal komme ut i tide og snakket med mine samarbeidspartnere om hva både dem og jeg kan gjøre for å vokse. Det er utrolig kjekt å få mulighet til å jobbe med andre som har troen på at jeg også kan hjelpe dem, å det er alltids fantastiske mennesker jeg får jobbe med.  

 

♥ Bursdags planlegging. 

Hihi, dette har vært utrolig spennende å planlegge. Det er litt usikkert enda om hva jeg skal gjøre på bursdagen min, om jeg skal ta den helt ut eller om jeg skal spare det litt. Jeg er nemlig den som liker å gå 100% eller ingenting, å siden det har skjedd mye på kort tid så er det mulig det ikke blir slik som jeg ønsket i år. Uansett, feiring blir det. 

 

♥ Filming

Jeg hadde jo egentlig en plan om å legge ut videoer hver uke, men ettersom andre ting som måtte prioriteres så ligger jeg litt etter. Heldigvis så har jeg satt opp en skikkelig plan nå som gjør at det skal gå mye bedre framover, å at jeg da skal få tid til alt. Så går alt etter planen så kommer det ny video på søndag. Gled dere!

 

♥ Sett på leiligheter.

Jeg har nemlig startet å kikke litt på hva som er i Oslo, å hvor mye det jeg ønsker meg ligger på. Jeg snakket med en av kollegaene mine i går som også har veldig lyst til å flytte til Norge, å vi begge har falt spesielt for byen Bergen. Så i dag så måtte jeg titte litt på leiligheter der, å det er jo en selvfølge at det er forskjell i pris. Der igjen så blir det dyrt for meg, for om jeg skal flytte til Bergen så har jeg lyst til å bo på fjellsiden med utsikt over hele Bergen. Jeg kan faktisk se for meg at jeg om 10-15 år ikke bor i Oslo ettersom en får mer for pengene og jeg har en jobb hvor jeg har mulighet til å bo hvor jeg vil.

 

xoxo ♥

4 kommentarer
      1. Jeg vet ikke 100% enda om det blir Bergen, men jeg ble ganske forelsket i byen når jeg var der. Det er som om Bergen har med hjerte enn Oslo, ettersom Oslo er en typsik storby hvor det er mange folk men lite kultur og historie ettersom slik jeg har oppfattet det. Bergen er både hjemmekoselig og storby i et. Ønsker du storby så har du det, men ønsker du mer skog og fjell så skal du ikke dra langt for å komme til det også.

        Haugesund er ikke aktuelt. Jeg kan godt komme der i jobb-sammenheng, men jeg drar ikke til Haugesund uten å tjene på det. Haugesund var plassen som ikke gav meg noe sjanse for å vokse, men bare ventet på å se meg falle.

    1. Det er ikke lett å etablere seg i en ny by, det tar tid. Oslo er en liten by. Oslo har mye natur. Jeg elsker årstidene her. I Bergen regner det mye! Og blåser! Når du begynner på skolen får du venner og blir kjent med alle tilbudene Oslo har. Om du kjøper deg en leilighet hvor det er lov å leie ut kan det være lurt . Om du vil flytte eller reise kan du leie ut leiligheten og den stiger i verdi. Gi Oslo en sjanse!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg