Derfor dater jeg ikke lengre

 

For en tid tilbake så sa jeg at noe av det jeg skulle bli flinkere på fram til 2020 var å være åpen for å date mer. Det tok ikke lang tid fra jeg sa det til jeg bare tenkte fuck it! Det var litt samme følelse som når du smaker en rett du tidligere ikke likte for så å finne ut at den ikke falt i smak nå heller. Kanskje enda lettere å sammenligne det med kaffe ettersom det er mange som ikke liker det før de kanskje er 30+.

 

Så det er mildt sagt ikke rette tiden for at jeg skal date noen, for det gav virkelig avsmak fort. Noen vil kanskje si at jeg da sikkert bare datet feil mannfolk, men jeg tror også det er innstillingen min. Jeg er rett og slett ikke intressert i å kaste bort tiden min på menn. Tid = penger. Den tiden jeg brukte på en dårlig date kunen jeg brukt på å jobbet meg oppover.

 

 

Nå begynner jeg også å strippe igjen, så det å kombinere dating og stripping er ikke aktuelt. Nå er ikke akkurat jeg i et mood hvor jeg ønsker å binde meg heller. Jeg er litt slik at jeg liker det jeg ikke kan få, men så fort jeg får det så mister jeg interessen, haha! Rett og slett ikke noe forholdstype.

 

Jeg er nok den som hadde valgt penger forann kjærligheten hadde jeg måtte valgt ettersom jeg alltids har hatt større interesse av å skape noe stort og bygge opp noe fra starten. Jeg har sett baksiden av så mange lykkelige forhold, så det er ikke noe jeg ønsker så sterkt akkurat. Da hadde jeg heller funnet meg en Sugar Daddy, hahahhah! ;D

 

 

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg