Dette skjedde i 2019:

Det er faktisk ikke før jeg setter meg ned slik som dette at jeg forstår hvor mye jeg faktisk har opplevd det siste året. Det ene etter det andre som dukker opp som jeg hadde glemt selv om det var under et år siden det hendte. Det har skjedd så utrolig mye i år at jeg valgte å bare plukke ut høydepunktene/dem som gav meg mest, for det har vært litt av et år kan en se av bare dem jeg oppsummerer:

 Januar

♥ Flyttet til Oslo

♥ Fikk min første betalte modell jobb i ViMenn

Mars

♥ Dro til Tyrkia alene for min aller første operasjon av puppene.

♥ Artikkel i NRK på selve kvinnedagen.

April

♥ Startet å jobbe igjen etter operasjonen i Bergen

♥ Var med i min første Podcast.

♥ Fikk min første tatovering.

Mai

♥ Bursdagen min hvor jeg ble 22 år.

♥ Dro til Hellas med eksen min.

Juli

♥ Ble intervjuet i den populære podcasten Juntafil.

♥ Startet å streame på Twitch.

♥ Min 2. operasjon i Tyrkia pga. puppene.

♥ Var med i min aller første musikkvideo sammen med Sam.

August

♥ Søsteren min flyttet til Oslo og ble samboeren min.

September

♥ Snapchaten min ble plutselig slettet (fikk den aldri tilbake).

♥ Drar tilbake til Bergen for å jobbe.

Oktober

♥ Flytter inn i ny leilighet sammen med søsteren min, Melissa.

♥ Farger håret mitt brunt.

Desember

♥ Reiser til London for å feire julen.

♥ Blir frastjålet min nyeste telefon på selve julaften.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg