Dette skjedde i helgen!

God morgen!

 

Da er det ny uke i sikte, å jeg starter uka med min første treningsøkt i dag! Jeg skal nemlig på spinning med søsteren min nå snart, så det skal bli utrolig godt å komme litt i gang igjen med trening. Jeg kjenner at jeg heller har lyst å sove noen timer til, men jeg sov mildt sagt i hele går så nok søvn har jeg fått. Det har nemlig vært en utrolig travel og vellyket helg som jeg ser tilbake på med et smil.

 

 

På fredag var vi på kino for å se It 2. Jeg er egentlig ganske pyse når det kommer til skrekkfilmer, men siden vi så den første på kino så måtte vi jo se den andre også. Den var faktisk utolig bra syntes jeg, til tross for at den varte i 3 timer noe jeg ikke følte den gjorde. Den første var den beste, men slik er dte alltids føler jeg. Jeg hadde gitt filmen en terningskast 5, så jeg vil annbefale den videre til dem av dere som likte den første filmen.

 

 

På lørdag dro vi ut å drakk med noen venner. Det var utrolig koselig på vorspeilet, men så fort folk skal ut på byen så splittes folk. Jeg føler det skjer hver gang en drar ut på byen som en gjeng, så vi skulle bare holdt oss der vi var. Samtidig så tror jeg at jeg må holde meg vekke fra alkohol en god stund nå etter denne gangen, haha!

 

Jeg er jo bare vandt til å drikke champagne, så når det kommer sprit inn i bildet så blir jeg jo helt gal, haha! Har hatt en del tilbakeblikk fra kvelden jeg helst kunne vært foruten… Jeg blir også så sliten av å drikke så jeg sov i hele går nesten, å alikevell så greide jeg å sovne igjen når jeg skulle legge meg om kvelden. Så nå trenger jeg virkleig en drikkepause.

 

 

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg