dette skjer i mars

Da var våren endelig kommet, noe som overraskende nok vises ute. Jeg hadde min tvil en periode om snøen noen gang skulle forsvinne, men det gjorde den jammen meg! Så selv om det var en smule kaldt ute i dag så tok jeg sjansen på å finne fram skinnjakka mi når jeg skulle ut i dag. Det ble faktisk varmt når jeg sto rett i solen. 

 

Jeg endte opp med å ta meg fri fra jobben i går og i dag, så da har jeg muligheten til å fokusere på pakkingen og slappe litt av før jeg reiser på søndag. Så i går når jeg kom hjem fra jobb så fikk jeg besøk av en venn, hvor vi bare slappet av hos meg med litt vin og pratet om alt mulig rart. Det er en av tingene jeg elsker med Oslo, alle virker så mye mer chill og avslappet her, samtidig som de er spontane. Men over til dagens overskrift:

Mars er den måneden som jeg føler kommer til å forandre livet mitt. Jeg har fri fra jobb hele mars pga. operasjonen, noe som gjør at jeg får fokusert på familie, blogg og YouTube. Jeg håper bare jeg blir en av dem som takler operasjonen greit, for jeg vet at det er forskjell på smerten hos alle jenter. Så kjenner jeg meg selv så godt som jeg tror, så har jeg en følelse av at jeg allerede etter første uken har lyst til å begynne å jobbe igjen. Heldigvis så skjer ikke det, det er bare noe jeg får vente med. Så her er en liten oversikt over hva som kommer til å skje mens jeg er hjemme i mars:

 

Uke 1: Tyrkia, Istanbul for å ta silikon. 

 

Uke 2: Søsteren min på besøk, så vi drar nok til Gjøvik en tur også for å møte familie der. 

 

Uke 3: Når søsteren min drar tilbake til Haugesund så er det blogg, blogg og atter blogg. Jeg kan ikke gjøre så mye annet enn å bare jobbe på PC-en, så da kommer jeg nok til å bytte mellom å sitte hjemme å filme og sitte på en kafe, redigere og skrive. Jeg skal finne meg en kafe som blir min faste jobbplass nr. 2. 

 

Uke 4: Siste uken før jeg drar til Bergen for å jobbe. Denne uken kommer jeg sikkert til å være i ganske god form, så jeg ser for meg at jeg kommer til å møte mange av vennene mine som jeg ikke allerede har fått møtt. Dette blir også en uke hvor forberedelser blir utrolig viktig. Money, money, money. Jeg skal være klar til å tjene store summer når den uken er over! 

 

xoxo ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg