Dette skjer i september!

 

Ny uke, ny måned og nytt kapittel i livet mitt! Jeg kunne ikke hatt en bedre start på uken enn det jeg har hatt i dag. Ryddet og vasket leiligheten, planlagt uken, vært ute å fått litt frisk luft og bare startet uken best mulig. Så nå som vi er i en ny måned så er det mye å se fram til, å her er noe av det som skjer i September:

 

Rutiner og avtaler – Jeg kan ikke si jeg har vært noe serlig punktlig med ting, men det skal forandres. Blogginnlegg skal planlegges å komme ut til avtalte klokkeslett. Samme med YouTube-vidoeoer som kommer ut hver fredag 13:00. Også innhold på Onlyfans skal komme ut til planlagte tider. Det gjør det så mye lettere for dere å følge med og vite når dere kan forvente dere nytt innhold. Jeg vil at alt skal være så ryddig som mulig framover.

 

Mer aktiv – Ikke nok med at alt skal være punktlig, det vil også bli mer aktivitet på mine sosiale medier enn tidligere. Både mer og bedre kvalitet på alt. 

 

 

Trening – Jeg kan endelig begynne å trene litt smått denne uken! Det er ikke mye jeg kan gjøre, men å gå litt på mølla eller trappemaskin er nok noe kroppen min hadde hatt utrolig godt av. Så nå har jeg endelig funnet et treningssenter i nærheten av der jeg bor, så nå blir det ikke vanskleig å komme meg bort heller.

 

Jobb – Nå har det seg slik at ting går bedre enn forventet, så om såret i arret mitt gror skikkelig denne måneden så starter jeg å jobbe på strippeklubb igjen neste måned. Spørsmålet er bare: Bergen eller Oslo?

 

Spa – Har noen av dere prøvd The Well? Jeg har hørt så utrolig mye bra om denne plassen og jeg har alltids hatt lyst på en skikkelig spa dag. Så denne måneden skal jeg ta meg tid å une meg en skikkelig spa opplevelse.

 

 

Skaffe leilighet – Hvor lenge 2 søstre greier å bo sammen i 20 m² er et meget godt spørsmål. Så det er ikke tvil om at vi trenger noe større i lengden.

 

Fest – Hvor ofte har jeg vært ute å festet utenom jobbsammenheng siden jeg flyttet hit? 2 ganger, da den ene gangen var sist helg. Så nå skal jeg faktisk ut 2 helger på rad, da jeg har blitt invitert på innflytningsfest til en av mine nærmeste venner. Can´t wait ♥

 

Høstklær – Det er ganske sykt at sommeren er over allerede, å det betyr at gardeborben skal gjøres om på. Sommerklærne skal bar i skapet, å høstklærne skal kjøpes og finne fram. Jeg har så lyst på en helt ny høst garderobe i år! Kanskje jeg skulle testet ut en ny nettside for høsten? Tips?

 

 

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg