dinner date

God kveld babes.

 

Kanskje litt sent med oppdatering, men jeg har hatt en så fin dag at jeg må bare skrive til dere. I dag sto jeg nemlig opp 11.00, noe som er grytidlig for meg, haha! Har ikke jeg planer så kan jeg lett sove til 15.00, for dette er et klokkeslett hvor kroppen min våkner av seg selv. Da har jeg ikke samvittighet til å sove lengre, men jeg legger meg 4-5 om natten, så da blir 11 om morgenen veldig tidlig. Heldigvis så hadde jeg en hudpleie time i dag klokken 12.00, så da fikk jeg meg tidlig opp slik at jeg fikk nye det fine været lenge. 

 

Jeg fikk en skikkelig forsfriskende start på dagen med min første hudpleie behandling som var himmelsk. Etter det var det en liten tur på butikken for å handle inn såpe og krem til tatoveringen, før det var hjem å stelle seg til kvelden. Jeg hadde nemlig en dinner date med en gammel venninne som jeg ikke har sett siden videregående. Det var så utrolig koselig å se denne snuppa igjen etter alle årene, å det at det var så nydelig vær i tillegg gjorde det så deilig når vi kunne sitte ute på Olivia å spise pizza med noe godt i glasset.

 

Etter det så tok vi turen opp på Taket Bergen som hadde sesongåpning av terrassen i 4 etasje etter det jeg fikk med meg. Der var det utrolig koselig, å hadde det ikke vært for at jeg skulle jobbe så hadde vi nok sittet der enda. Uansett så har dagen så langt vært fantastisk. Jeg ble gjenforent med verdens søteste jente, Amalie fra videregående. Jeg har fått muligheten til å nyte Bergen med god mat og drikke, samtidig som jeg fikk en liten smakebit av nattlivet i Bergen. Jeg skal virkelig ta å få sjekket ut nattlivet i Bergen utenfor klubben jeg jobber for en kveld!

 

Har dere tips til klubber dere kan anbefale i Bergen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg