dop effekt

Stearinlys, søt musikk, roser og et glass hvitvin med jordbær var det som måtte til i dag for at jeg skulle greie å sette meg ned å blogge. Jeg har nemlig vært ganske så ufokusert i dag. Tankene mine har vært alle andre plasser enn der de skulle ha vært. Så for å ikke ligge i sengen i hele dag i min egen boble så tok jeg turen ut å shoppet litt i stede. Jeg har alltids hatt lyst på boots som går over kneet, så det fikk jeg tak i dag blant annet. Det ble noen flasker vin og litt helgekos. Bare det å gå ute blant folk i det nydelige været, ta en kaffe og titte i butikker var det som skulle til for at jeg fikk klarnet opp i hodet. 

Jeg har nemlig ikke helt greid å fokusere å komme meg framover i det siste, for det har vært noe som har holdt meg tilbake. Jeg har ikke greid å fokusert skikkelig på jobb, jeg har ikke slappet helt av når jeg har møtt andre folk å jeg har rett og slett ikke hatt hodet på rett plass. MEN! I dag var endelig den dagen hvor alt ble klart, å jeg har nå funnet ut hva som må til for å unngå å forbli stående der jeg er nå. Jeg ble distrahert av andre ting som gav meg en god følelse der og da, men som viste seg å bare ødelegge for meg i lengden. Det kan nesten beskrives som dop, du elsker det der og da, men det ødelegger deg i lengden. Så nå skal jeg skrive ferdig her før jeg tar å lager en sminkevideo som jeg har lyst å få ut før jeg reiser på søndag. 

 

Hva tenker dere foresten om å lage en video av reisen og operasjonen? Hadde det vært intressant? 

 

xoxo ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg