Eldre menn, penger og makt

 

3 ting jeg tiltrekkes av. Ærligere kan jeg ikke bli nesten, men mange av dere har kanskje oppfattet dette allerede. Men hvorfor akkurat denne trioen, hvorfor ikke ung mann og kjærlighet? Hvorfor ikke ung mann, penger og kjærlighet? Hva med ekte kjærlighet og lykke, er ikke det noe jeg tiltrekkes av? Noe som jeg ønsker å gå etter? 

 

Faktisk ikke, å det rett og slett fordi dette ikke er noe jeg jager etter. Lykke kommer av at du gjør det du elsker, at du har det bra med deg selv og er tilfreds. Det sies at penger ikke kan kjøpe lykke, å i lengden er dette kanskje sant. Men det betyr ikke at jeg hadde en lykkefølelse i hele går etter jeg kjøpte meg en relativt dyr ransel og et fancy skrivebord som jeg ikke kunne kjøpt hadde det ikke vært for: penger. 

 

Så er det den intressante sirkelen med disse 3 faktorene: penger, makt og eldre menn. Er det en ting som er 100% sikkert, så er det at jeg aldri hadde greid å jobbe som stripper hadde det ikke vært for min interesse for menn som er en del år eldre enn meg. Jeg har alltids tiltrekkes av dem, deres tankegang og evne til å få til ting. Det er ikke menn med drømmer, det er menn med mål og oppfylte drømmer. De lever drømmene sine ut i den virkelige verden. 

 

 

Hva med makt? Hva er det med makt som tiltrekker meg? Det er flere ting med makt som jeg elsker, å en av dem er menn som har høy makt. De er dem jeg blir mest fascinert over og tiltrukket av, å det ikke fordi de har mye makt og penger i seg selv. Det er måten de har fått denne makten, hva de har gjort for å kommet dit. Pågangsmotet, viljestyrken og evnen til å kunne påta seg et slik ansvar. Det er det jeg tiltrekkes av. 

 

Så er det penger. Er det noe jeg kan være ærlig med så er det at når det kommer menn på jobben min med en høy stilling som velger å betale høye summer for mitt selskap: der er det noe som tenner meg. Jeg har alltids vært fascinert av at menn kan betale så høye summer for en kvinne uten noe form for seksuelle tjenester. Det å bli behandlet som en dronning og bli spandert den mest luksuriøse champagne er den beste følelsen jeg har hatt. Når en mann slutter å se på prisen, for heller å fokusere på å gi meg det beste, then I´m in heaven

 

Du har helt rett, jeg er ikke en normal 22 år gammel ung kvinne.

Men det er også derfor jeg ikke tiltrekkes av det normale. 

6 kommentarer
    1. Hei jeg bare lurte på om du kunne fortelle step by step hva som skjer under en «runde» med deg. Lurer generelt på hva du gjør når du er på jobb og får en kunde. Siden du nevner at du liker når han spanderer en dyr flaske osv? Får du pengene for denne flasken? Siden du klarer å få han til å kjøpe den. Bare lurer sånn generelt hva du gjør i løpet av den runden du er med en person?
      Stripper yrke virker ganske spennende så lurer bare av ren nysgjerrighet

      Fin blogg!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg