En ferie utenom det vanlige

 

Da var jeg tilbake! Tilbake på bloggen, tilbake til Norge og tilbake til rutiner. Om dere ikke allerede har fått med dere det, så har jeg vært i Kreta 1 uke. Det som gjorde denne turen så annerledes fra alle andre turer, det var at jeg tok meg ferie fra ALT. Jeg hadde med meg PC-en, rett og slett av vane, men den ble ikke åpnet en eneste gang.

 

Grunnen til at jeg valgte å la bloggen ligge igjen i Norge var mane grunner. Jeg var veldig sliten før jeg dro, så jeg trengte å bare kunne slappe av uten å tenke på å dokumentere alt. Samtidig så følte jeg at jeg trengte tid for å finne ut av ting og valg videre som er viktige for livet mitt videre. Jeg føler nå den dag i dag at dette er ting jeg har fått tid til å finne ut av, samtidig som jeg har hatt en utrolig fantastisk reise med en av mine beste venner. 

 

Nå i etterkant kommer jeg til å fortelle om reisen, tips om plasser dere burde dra osv. Jeg kommer også til å kjøre i gang en spørsmålsrunde som jeg kommer til å svare på allerede i morgen, så skriv ned spørsmålene dine i kommentarfeltet. Imens så skal jeg ut å nyte været her i Oslo, for heldig som jeg var så kommer jeg hjem til 20 grader her også! Så er det rett til posten og hente mine nye strippesko! 

 

Ha en fin uke ♥

 

xoxo ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg